سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

عرشيا جونم راه افتاده دلم به تاپ تاپ افتاده

1393/1/24 23:40
نویسنده : مامان مریم
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک من ..... قند عسل مامان....عرشياي من ......پسر خوشگلي

بالاخره بعد از كلي انتظار دقيقا در 7 فرودين ماه ( ١٥ ماه و ٢ روزگی )خودت به تنهايي راه افتادي و

الان به خوبي بدو بدومي كني .

آقا عرشيا اين پست را با اين جملات زيبا به پايان مي برم .

پسر عزيزم گام نهادن تو در اين دنيا بهترين اتفاقي بود كه مادري چون من تصورش را مي كرد .

كنون كه قدمهاي كوچكت به استواري رسيده بدان كه تمام آرزوهايم را به اين دوپاي كوچكت گره زدم

تا بدانجا كه بر گام نهادن تو بر اين زمين با تمام وجود افتخار كنم. پسرم بگو يا علي بر زانوانت دست

بگذار و محكم بايست . دنيا را پشت سر بگذار و بر شگفتي هاي هر روزه ات بيفزاي.

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان حنانه زهرا
22 فروردین 93 21:53
مبارک باشه عزیزم. اما پسرا چقدر تنبل تشریف دارنادختر من از 11ماهگی راه افتاده وپدرم دراومده.فک کنم مریم جون خیلی راحتتری که دیر راه افتاده.کاش دخمل منم دیر راه میفتاد.بس که راه میره وشیطونی میکنه وزن نمیگیره آره عزیزم خدا را شکر که دیر راه افتاد . همش باید دنبالش بدویم
فاطمه مامان امیر علی
23 فروردین 93 0:40
مبارک مبارک حالا دیگه باید همیت جور دنبالش بدوی
کیانا
24 فروردین 93 23:44
مبارک باشه مریم جون دیگه همه چیزو باید قایم کنید ممنونم عزیزم.
خاله حدیثه
28 فروردین 93 10:32
آفرین پسر گلم
شهلا مامان امیرارسلان
6 اردیبهشت 93 2:18
مبااااارکه ایشالله گل پسر تو تمام قدمهای زندگیت همینطور موفق باشی ممنونم مامان امير ارسلان جون