سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

رفتن به پارك

1393/3/20 13:25
نویسنده : مامان مریم
1,665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد كوچكم

خوبي مامان ؟ فداي قد و بالات برم.در اين روزها كه 18 ماه از عمر با ارزشت مي گذره خيلي به من وابسته شدي. هر جا ميرم پشت سرم مياي و با صداي دلنشينت مي گي مامان مامان . وقتي از اداره به خونه بر مي گردم از فاصله دور كه منو مي بيني با ذوق به سمتم مياي و خودتو تو آغوشم رها مي كني .

عرشياي من ، بهتره بگم سيد عرشياي من ، من و بابا هفته اي چند بار تو را به پارك و فضاي سبز مي بريم تا دل كوچولوي شما تنگ نشه. اين هم چند تا عكس از رفتن به پارك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 عزيزم چه قدر آرام هستم وقتي تو هستي . كنارمي و هميشه در قلب مني. دغدغه هر روز من بودن توست. نفس كشيدنت ،ايستادنت ،راه رفتنت و حال دويدنت را به نظاره نشسته ام . تمام عشق من در تو خلاصه مي شود . تو بزرگ مي شوي و من هرروز كه مي گذرد در درياي عشق تو كوچكتر مي شوم . عرشياي نازم اين مطلب را با اين شعر معروف به  پايان مي رسانم.

برايم هيچ حسي شبيه تو نيست.

تو پايان هر جستجوي مني

تماشاي تو عين آرامشه

تو زيباترين آرزوي مني

پسندها (6)

نظرات (12)

مریم
20 خرداد 93 13:30
ماشاالله چه خوشگله. خدا حفظش کنه واستون ممنونم
کیانا
21 خرداد 93 0:28
کدوم پارک میرید؟ منم بیام عزيزم ما فعلا شيراز زندگي مي كنيم
مامان زهرا
21 خرداد 93 21:06
یه پسمل خوشگل و خوشتیپ،عزیزم من فدای تو و اون خنده های خوشگلت و اون تیپ قشنگت بشم عزيزم ممنون . ستيا جونو از طرف من ببوس
مامان رادمهر
25 خرداد 93 14:15
18 ماهگیت مبارک سید کوچولوی خوشگل مرم جون متن آخر پستتم خیلی دلنشین بود - همیشه موفق باشی ممنونم مامان رادمهر كوچولو
هستی وداداشش هیربد
26 خرداد 93 12:52
سلامممممممم هیربدی هم خععععععععععلی به مامانم وابسته عرشیاجون وکلی ازطرفم ببوسین خیلی نازه براش لطفا اسپند دود کنین پیش ماهم بیاین ممنونم عزيزم
مامان محمدامین
28 خرداد 93 3:17
سید عرشیا کوچولوی خاله فدای ذوق کردنت بشم وقتی مام.انی رو میبینی خوب کاری میکنی خانومی بیرون میبرینش ما هم پسری رو تند تند میبریم بیرون...گناه دارن همش تو چاردیواری باشن. ببوسینش از طرف من چشم عزيزم .ممنون
مامانی
28 خرداد 93 13:49
ماشالا...خدا حفظش کنه چقدر بزرگ شده. روز به روز هم خوشگل تر و اسفند لازم تر میشه ممنون مامان پرنيان عزيز
مامانی اریان
29 خرداد 93 13:02
میشه به وبم بیاید و بگین شما کجایی هستین؟
مامانی اریان
29 خرداد 93 17:03
سلام میشه به وبم بیاید وبگید شما کجایی هستین؟؟؟؟
مامان بردیا
2 تیر 93 0:15
سلام.خوبین؟با پست تولد در خدمتیم.خوشحال میشیم تشریف بیارید ممنونم . چشم عزيزم
مامی یلدا و سروش
7 تیر 93 12:31
رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا سر سفره افطارتون ما رو از یاد نبرید. التماس دعا
خاله نجمه
8 تیر 93 11:07
سلام عزيزم. حالا بدون خاله پارک می ری؟ بخورمت ؟ خوشمزه خاله. مامان مریم خیلی دوست داره و باید مراقبت باشه و اسفند یادش نره. خاله عاشقت هست و آرزوش هست هر چه زودتر بزرگ شی. یه عالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس برای عرشیای خاله. ممنونم نجمه عزيز و دوست داشتني ام