سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

واكسن 18 ماهگي

1393/4/17 11:34
نویسنده : مامان مریم
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

خوبي نازپسرم ؟

روز 9 تيرماه از اداره مرخصي روزانه گرفتم وبه همراه بابا شما را براي واكسن 18 ماهگي به مركز بهداشت برديم. ساعت 9 صبح قطره استامينوفن خوردي و وقتي مي خواستيم بريم خيلي خوشحال بودي كه داريم ميريم ددر.

تا حالا آمپول نديده بودي وقتي خانم بهيار داشت آمپولو آماده مي كرد تعجب كرده بودي ولي الهي بميرم وقتي آمپولو تو دست چپت وارد كرد اشكها بود كه سرايز مي شد . بعدش بلافاصله تو را خوابونديم و توي پاي چپت هم آمپول زد .اي كاش من نمي ديدم نزديك بود كه من هم با تو گريه كنم. خدا را شكر گريه ات بيشتر از 1 دقيقه نشد . من و بابا وقتي ديديم كه حالت خوبه خونه نرفتيم و براي انجام چند كار بايد مي رفتيم . كلي هايپر شده بودي و خيلي خوب راه مي رفتي. با خودم مي گفتم اي كاش مرخصي نگرفته بودم.وقتي خونه رفتيم خوابيدي و بعد از خواب دردت شروع شد. ديگه نمي تونستي راه بري. شب هم تا صبح فقط ناله مي كردي و تو تب داشتي مي سوختي. 20 بار بلند شدي و گريه مي كردي. بهت شير مي دادم تا آروم بشي. خدا را شكر فرداش خوب شدي وتبت هم قطع شده بود.

پسندها (5)

نظرات (8)

نیکــو
17 تیر 93 18:14
ای وای عزیزم خداروشکر که تبت قط شد و اذیت نشدی ممنونم نیکو جون
مامان دلنیا
19 تیر 93 9:53
الهی بمیرم نبینم جاییت درد میکنه. عزیزم خداروشکر تبت قطع شده. واکسن 18ماهگیت مبارک.ایشالله همیشه سلامت باشی. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ممنون مامان دلنياي ناز
م.م
24 تیر 93 18:53
کی این آمپول و واکسنا میخوان دست از سر وروجکا بردارن.... آخیییی نازی عرشیا.خداروشکر که زود خوب شدی ممنونم عزيزم
شیما مامان شاهین کوچولو
25 تیر 93 1:00
قربونت بشم دیگه تا 6 سالگی راحت شدی افرین به پسرمون که طاقت اورد و زودی خوب شد ممنونم شيما جون.
مامان سما
27 تیر 93 14:52
عزیز خاله 18 ماهگیت مبارک مرسی مامان مریم که به ما سر میزنی ممنونم
مامان محمدامین
27 تیر 93 17:11
اخ جونم عزیزم راحت شدی تا چند سال... خدارو شکر که تبت قطع شد و مامانی رو دیگه بیشتر از این نگران نکردی ببوسینش آره عزيزم خدا را شكر تا چند سال ديگه از دست واكسن راحت شديم
مامان آنیسا
29 تیر 93 7:38
آخی عزیزم - منم خیلی میترسم از واکسن 18 ماهگی - آخه دختر من خیلی بددواست استامینوفن نمی خوره به ما هم سر بزنید و لینکمون کنید سلام عزيزم. شما با افتخار لينك شدي . ممنونم
سید عرشیا
7 مرداد 93 4:15
سلام علیکم مامان خانوم میشه بگید من ناز نازی چرا عکس ندارم؟ سلام عزيزم.وقت نكردم شرمنده. سعي مي كنم امروز تا فردا عكس بذارم.