سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پايان 19 ماهگي

1393/5/6 13:14
نویسنده : مامان مریم
909 بازدید
اشتراک گذاری

پسر كوچولوي قشنگ و دوست داشتني من، ماه 19 ماهه من ....سلام

روزها تند تند مي گذرد و تو بزرگتر ميشوي. داشتم با خودم فكر مي كردم كه چه قدر اين مدت بعد از تولد 1 سالگيت زود گذشت و حالا بايد كم كم به فكر تولد 2 سالگيت باشيم . عزيزم هر روز كلمات جديد و كارهاي بيشتري ياد مي گيري . با اون صداي دلنشينت گوشي تلفنو بر مي داري و ميگي الو . هر كس كه زنگ مي زنه ديگه نمي تونه با ما صحبت كنه چون شما گوشي را از ما بر ميداري و خودت حرف مي زني.

عزيزم من از تو مي پرسم عرشيا جون، كلاغ ميگه ...........(شما مي گي )قار قار

پيشي مي گه ........ميو ميو

ببيي مي گه .........بع بع

هاپو مي گه ...........آپ آپ

خروس مي گه .........قوقوللللللي

گاوه مي گه ............ما ما

قورباغه مي گه .............قور قور

و بعد من از شما مي پرسم عرشيا چي مي گه بعدش هم خودم مي گم عرشيا مي گه مامان بابا دوستون دارم من

عرشيا جونم آن قدر قشنگ به اسم خودت مي گي عرتيا كه حظ مي كنم

تا چاقو دست هر كس مي بيني بلافاصله مي گي چاقو بووه و سريع اشاره مي كني كه بالا بذاريد كه يعني خطرناكه . ديروز بطري روغن از انباري دست گرفته بودي و مي گفتي روغن .اون قدر ماشالله واضح مي گفتي كه من و بابا با تعجب به هم نگاه مي كرديم . تو اين ماه نه گفتن را ياد گرفتي. تا يه سوال ازت مي پرسم كه دوست نداري ميگي نه نه نه .

به ماشين هم كه از قبل بم بم مي گفتي و وقتي ماشينت مي افته مي گي (مامان بم بم اوتاد ).فداي پسر شيرين زبونم برم من

هر كس كاري برات انجام بده مي گي ممنو  ( يعني ممنون )

داريم كم كم تلاش مي كنم كه دستشويي رفتنو يادت بدم چند باري هم موفقت آميز بوده ولي به هر حال زحمت داره.

فسقلي مامان جديدا ياد گرفتي پا تو دمپايي ما مي كني و كلي ذوق زده مي شي كه باهاشون راه ميري

اين روزها وقتي از تي وي آهنگ پخش مي شه پاهاتو تكون مي دي و كم مونده برقصي.

عرشياي عزيزتر از جانم اين را بدون هميشه يه نفر هست كه تمام روياهاش لبخند توئه .پس هميشه بخند پسرم كه با خنده تو ، پر از احساس خوب مي شوم و آرزويم اينه كه هر لحظه پر از اميدواري باشي. دوستت دارم گل زيباي من

این هم چند تا عکس از این ماهی که گذشت

 

 

 

تو این دو تا عکس مامان جون صورتتو رنگ آمیزی کرده عزیزمممممم

تو هم که عاشق رنگ بازی هستی 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (20)

مامانی اریان
6 مرداد 93 17:35
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... دوست عزیزم عید مبارک ممنونم عزيزم. عيد شما هم مبارك باشه
سید عرشیا
7 مرداد 93 21:19
من بازم عکس ندارم . ای وای آخه به کی بگم
مامان دلنیا
10 مرداد 93 16:31
قربونت برم 19ماهگیت مبارک فدای حرف زدنت. فدای ممنون گفتن . ای جوووووووووووووووووووووووووووونم گل پسرمون ماشالله چه باادبه بووووووووووووووووووووووووووووس مرسي گلم
مامان دلنیا
13 مرداد 93 9:26
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووونم فدای صورت ماهت هزار ماشالله ممنونم گلم
مامان آنیسا
13 مرداد 93 14:05
فدای این ژست گرفتنات عزیز خاله ممنونم عزيزم
مامان رهام
13 مرداد 93 18:25
به به چه آقاییییی شده عرشیاجون.خاله 19 ماهگیت مبارک ممنون گلم
خاله نجمه
14 مرداد 93 18:03
سلام گلم. خاله قربونت بشه . هزار ماشا الله بزرگ شدی . مرد شدی . آقا شدی. آومدم دیدمت . چه قدر باهات بازی کردم. خیلی به خاله خوش گذشت. راستی 19 ماهگی ات مبارک باشه. عكسي كه نقاشی روی صورتت شده خيلي بامزه ات کرده . خاله خیلی دوست داره. خوشمزه ای تو. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ممنونم عزيز دلم. من و عرشيا هم خيلي دوست داريم
شیما مامان شاهین کوچولو
16 مرداد 93 13:43
عکس سومی و چهارمی چ خوشگله مامان عکاس عکسای بیشتری بزار مریم جون////ماشاله به ارشیا جونم چقدر کلمه بلده بگه 20 ماهگیت مبارک باشه خوشگل خان ممنونم شیمای عزیزم. وقتی شما که عکاس هستید می گید خوبه پس باید خوشحال باشم .ممنونم
خاله ی رادین
18 مرداد 93 15:05
سلاااام عرشیا جونی...من رادینم به وبلاگ منم سری بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودی لینکم کن و به منم بگو تا با افتخار لینکتون کنم مررررررررررسی عزيزم شما لينك شدي
نیکــو
20 مرداد 93 15:07
سحر
21 مرداد 93 15:48
وااای جون دلم خوشملم 20 ماهگیت مبااااارک عزیزم جوونم با این حرف زدنااات ماشالله خاله جوووون
خاله حدیثه
21 مرداد 93 16:11
فدای اون عکسای قشنگت بشم من
خاله ی رادین
24 مرداد 93 12:28
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ منتظرتونیم
مامان و بابا
27 مرداد 93 15:35
به به ماشالله به این اقا پسر گل به ما هم سر بزن مریم جون چشم عزيزم.
خاله ی رادین
1 شهریور 93 15:11
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ من و رادین منتظر حضور گرمتون هستیم
سید عرشیا
1 شهریور 93 23:15
سلام مامان خانم میشه لطف کنید وبلاگم رو زود به زود آپ کنید و عکسهای بیشتری از من بذارید؟ ممنون چشم عزيزم.
مامانی اریان
2 شهریور 93 16:58
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بابا نرو اصن وبلاگ خیلی قشنگی داری ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هر چه قدر بخوای بهت نظر میدم فقط نرو ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬پس یعنی حرف دوستتو گوش نمیدی دیگه ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فقط 12 پله مونده تا فرصت آخر ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬خب رسیدیم و اما باید این کارو کنی حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی و نظر بدی و بپــــــــــسندی
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 20:17
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
خاله ی رادین
8 شهریور 93 10:49
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ ما منتظرتونیماااااااااا زودی بیاید
سید عرشیا
8 شهریور 93 21:56
سلام مامان خانم الان دیگه وقت زن گرفتنمه هنوزم همین عکسا تو صفحه اول وبلاگمه. چشم عزيزم عكسا را ميذارم