سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 21 ماهگی

1393/7/27 19:18
نویسنده : مامان مریم
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان مریم. .ورودت به 22 ماهگی مبارک باشه گلم

 

پسرم به دلیل بعضی از مشکلات نتونستم سر وقتش وبلاگتو به روز کنم. خودم خیلی ناراحت شدم ولی واقعا

وقت نمی کردم. الان هم که می نویسم شما با پدرت بیرون رفتی و من کمی وقت آزاد پیدا کردم .

 

آقا عرشیای عزیزم تو این ماه رشد گفتاریت خیلی خوب بود و کلمات بیشتری را یاد گرفتی ضمن اینکه کاملا

منظور خودتو می رسونی. تقریبا هر کلمه ای که بگیم می تونی تکرار کنی البته کمی با غلط . خدا را شکر ....

 

این روزها حرکات و رفتار ما را تکرار می کنی و همه ي حرفهای ما رو متوجه میشی. 

 

مثل ماههای قبل عاشق درست کردن غذایی . کلی قابلمه و قاشق و چنگال از از تو آشپزخونه بر میداری و جدیدا

بهانه روغن هم داری که بهت بدیم تا تو غذات بریزی. مجبور شدم بطری خالی روغن را خوب بشورم و توش آب

بریزم که وقتی میریزی تو قابلمه ها بیشتر از این گند به خونه زده نشه . آخر سر می ترسم با این عشق و علاقه ؛

برای خودت آشپز بشی. اه اه اه خدا نکنه .....خندونک

 

سید کوچولوی ناز نازی من ، علاقه زیادی به ماشین و رانندگی داری . وقتی بابا رانندگی می کنه همه حواست

به راننندگی بابا هست و وقتی بابا از ماشین پیاده می شه فورا جاش می شینی و حرکاتشو تکرار می کنی. 

 

بیشتر از خانوما به اقایان علاقه داری. حتی با پسر بچه ها بیشتر از دختر بچه ها دوست می شی و بازی میکنی

اگه چیزی رو بخوای باید بگیری غیر ممکنه بی خیالش بشی از جمله گوشی موبایل من بیچاره شاکی 

 

هنوز از پوشک و شیر نگرفتمت. البته وقتی دستشویی از نوع پی پی می کنی خودت میگی ( پ پ ) و میری 

سمت دستشویی ولی چه فایده اگه قبلش بگی خوبه. نمی دونم با این عشق و علاقه ای که به شیر داری چه

جوری از شیر بگیرمت. 21 ماه خدا را شکر شیر خوردی و اصلا شیر خشکی نشدی. 

 

تو این ماه همکاری خوبی تو خوردن  قطره های آهن و مولتی ویتامینو نداشتی . باید به زور دهنتو باز می کردیم.

 

پسرم همش دستات تو دهنته . جدیدا پاهاتم هم تو دهنت می کنی . دیگه ناخن برای چیدن نداری. نمی دونم 

چه کار کنم . با دکترت که صحبت کردم گفت به خاطر رویش دندونات هست. گفت که اصلا به روت نیاریم و فقط 

به یه چیز دیگه سرگرمت کنیم . 

 

 

وقتی ازت می پرسم مثلا یه چیزی کجاست آن قدر قشنگ می گی (آن جا )--- (این جا )که دلم می خواد بخورمت.

 

گل پسرم من و بابا به اتفاق شما برای دیدن فیلم زیبای مدرسه موشها به سینما رفتیم. با این دفعه سر جمع

سه بار سینما رفتی. فیلم های قبل که بردیمت یکی رسوایی ده نمکی و دیگری اکباتان بود . البته این بار برای

مدرسه موشها چون بزرگ تر بودی و آهنگ و شعر داشت بیشتر توجه می کردی.

 

 

 

یه تولد و یه عروسی دعوت بودیم که حسابی بهت خوش گذشت و با شنيدن صداي موسيقي خودتو تكون مي

دادي و مي رقصيدي  

 

 

 

 

عاشق جارو زدن هستی. وقتی جارو برقی را روشن می کنم میای دنبالم و می گی مامان جارو ... یعنی بده 

من جارو بزنم از دستم می گیری و خودت جارو می زنی. 

 

اصلا حاضر نمیشی اسباب بازیهاتو با دیگران تقسیم کنی مگه اینکه بفهمی که کسی ناراحت شده بلافاصله 

اسباب بازیتو تقدیمش می کنی . 

فداي مهربونيت برم عزيزمممممم

 

 

 

 

موقع نماز خوندن کنارم می ایستی و تمام نمازو تقلید می کنی و با تموم شدن نماز من نماز شما هم تموم

میشه . من فدای نماز خوندت برم پسر با ایمان من ...

 

پسرم این دو بیت تقدیم به تو ......دوست دارم 

به تماشا سوگند و به راز گل سرخ 

و به پروانه که در عشق فنا می گردد 

زندگی زیبا نیست آنچه زیباست تویی

تو که آغاز من و لحظه پایان منی ....

 

این هم چند تا عکس از این ماهی که گذشت .

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (13)

ps
27 مهر 93 19:40
بابای ملیسا
27 مهر 93 22:22
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.
چای سبز لاغری تیما
28 مهر 93 21:42
هزار ماشالله.هزار ماشالله به این پسر خوش تیپ و مامان با سلیقه اش این یک آگهی اتوماتیک نیست مامان مریم جون. توجه کنید: عرضه مستقیم چای سبز لاغری ما هزینه آگهی های تلویزیونی را از مشتری خود نمی گیریم!!! محصولات دیگر ما را در سایت ببینید و قیمت ها را مقایسه کنید ندیده قضاوت نکنید
فروشگاه دایانا
28 مهر 93 22:14
مامان مریم عکس های عرشیا جون خیلی خوشگله. دستتون درد نکنه. به من هم سر بزنید و یه نگاهی به سایتم بکنید خرید هم نکنید اشکالی نداره همین که بیایید و بچرخید کمک بزرگی به آمار سایتم می شه. ممنون
شیما مامان شاهین کوچولو
29 مهر 93 10:10
22 ماهگیت مبارک عزیز دلم ای ول به اقا ارشیا که 3بار سینما رفته... مریم جون عجی ریسکی کردی بردیش سینما؟ اذیت نمیکنه اونجا اخیییییی قربونت بشم که اسباب بازیهاتو به هیشکی نمیدی آشپزباشی دوست دارم
مامان رهام
29 مهر 93 12:33
ماشالاه هزارماشالاه به عرشیاجون دوست داشتنی خاله چرا به ما سر نمیزنی پس؟ 21 ماهگیتم مبارک عزیزم
غزاله
3 آبان 93 14:45
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
شیما مامان شاهین کوچولو
4 آبان 93 21:51
مریم جون یه چند روزی پرشین بلاگ مشکل داشت عکسا رو باز نمیکرد... الان مشکل برطرف شده... امیدوارم واستون باز شه
مینا مامان آرمانی
15 آبان 93 23:42
شیرینیییی.ماشالا به شما.چقد آقایی.مامانی تنبلی نکن برای آپ کرررردن... ببوس گل پسری رو
خاله حدیثه
16 آبان 93 19:04
الهی خاله فدات بشه با اون ژست هایی که میگیری
مرمر
18 آبان 93 14:48
سلااااااااااااااااام وای چقد اقا شده هزارماشاللع من کم کم دارم ارتینو ازشیرمیگیرم خیلی سخته خداکمکمون کنه ارتینم خیلی بهونه گیرشده و لجبازی میکنه فک کنم اقتضای سنشه
خاله ی رادین
18 آبان 93 15:12
APaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaM