سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

تولد دو سالگی آدم برفیت مبارک عزیزم

1393/10/20 0:45
نویسنده : مامان مریم
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ... سید عزیزم

 

 

تولد دو سالگیت مبارک باشه. امسال مجبور شدیم تولدتو یک هفته با تاخیر بگیریم. چون روز تولدت تو راه برگشت از

تهران به شیراز بودیم.

سید عرشیای نازنینم ، تم تولد امسالتو آدم برفی گرفتم. اميدوارم دوست داشته باشي. میرم سراغ عسکای تولد

 

فلش در ورودی

 

 

این هم کادوی من و  بابا ، ماشین شارژی که خیلی خوش رنگه .... نارنجیه .....مبارکت باشه عزیزم

 

 

کلاه تولد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میز شام : لازانیای خوشمزه به همراه ساندویچ کتلت و دسر پاناکورتای ایتالیایی و دسر توت فرنگی و تنقلات که

شامل : لواشک ، پاستیل ، شکلات ، اسمارتیز و... بود . عزیزم فراموش کردم که از بقیه شام عکس بگیرم. 

 

 

شما هم که عاشق بادکنک بودی ....

 

 

 

 

این هم کیک تولد آدم برفی

 

 

 

این هم بچه های فامیل که امسال فقط تولد با حضور فامیل بود ...

 

 

 

 

 

 

 

 

برگه یادگاری

 

 

آخر شب که مهمونا رفتن شما هم خواستی به خودت برسی و هوس میوه خوردن کردی

 

 

 

این هم خود آدم برفی که کیک زیرش خورده شد و روز بعد با این کیک خوشگل سه تایی عکس گرفتیم.

 

 

 

عرشیای ناز و دوست داشتنی ما ....

تکثیر تو در هر ثانیه از زندگی ام یعنی ....

قشنگ ترین تکراری که هیچ وقت تکراری نمی شود ......

باز هم تولدتو تبریک می گم و برات آرزو دارم سالیان سال زنده باشی ...

عزیزترینم ؛ از خدا ممنونم که هستی ....

پسندها (3)

نظرات (9)

مامانی
20 دی 93 8:11
سیدعرشیاکوچولوتولد2سالگیت مبارک عزیزم دست مامانی هم درد نکنه انشاله 120ساله بشی ممنون عزيزم
مامان آنیسا
20 دی 93 9:07
تولدت مبارک عزیزم به به چه ماشین خوشرنگی دست مامان بابا درد نکنه خیلی خوشکله ممنون عزيزم
شیما مامان شاهین کوچولو
20 دی 93 18:47
واییییییی عشقم چ تولد خوشگلی ای ول مریم جون کارت بیسته... هنرمند رو نکرده بودی طراحیت عالیییییییه؛ خیلی خوشگل تمو طراحی کردی بانو بادکنکا هم جالب بود... چ ماشین خوشگلی، اورین اورین خلاصه که مبارکت باشه ارشیا خان پرفکت پرفکته
خاله نجمه
21 دی 93 10:16
سلام عشق خاله. تولدت مبارک. قربون آن ژشت قشنگت که برای آدم برفی گرفتی. ان شاء الله زیر سایه خدا و مامان و بابا سلامت و شاد باشی. و جشن 120 سالگی ات را هم ما را دعوت کنی اگه گه ما باشیم. بوس . دوستت دارم یه عالمه.
مامان رادمهر
27 دی 93 9:21
خوشگل پسر تولدت مبارك
رونیکا
28 دی 93 11:38
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
مامان دلنیا
3 بهمن 93 14:37
سلاااااااااااااااااااام شرمنده عزیزممممممممممممممممممم تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی. به بهههههههههههههههههههههههههه مامانی باسلیقه چه جشن تولد قشنگیییییییییییییی کیکتم خیلی خوشکل وشیکههههههه مبارکههههههههههههههه
راضیه
4 بهمن 93 21:48
سلام عرشیا جان تولدت مبارک کاش به من گفته بودی بیام تولدت دوست داشتم بیام
مامان زهرا
22 بهمن 93 19:05
عرشیای عزیز تولدت مبارک