سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پايان 27 ماهگي + نوروز 94 + باي باي پوشك

1394/1/11 13:22
نویسنده : مامان مریم
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم . 

بهار رسيد و هوا پر شده است از (دوستت دارم هايي ) كه برايت به باد سپرده ام مبادا پنجره ات بسته باشد .

سومين عيد باستاني ات مبارك باشه .

عيد امسال به لطف خدا در خونه بابا جون در كنار بقيه اعضاي خانواده يعني مامان مهناز و دايي محمد جواد 

در تهران بوديم . البته خاله نجمه و عمو هادي هم به جمع صميمانه ما پيوستند. . لحظه سال تحويل بيدار بودي و

تو بغل من به قرآن نگاه مي كردي.  خيلي خوش گذشت.خدا را شكر ....

روز شهادت حضرت زهرا (س ) همگي يه سفر معنوي به قم داشتيم و به حرم حضرت معصومه و مسجد جمكران

رفتيم. چون شب چهارشنبه بود خيلي شلوغ بود. 

اين هم سفره هفت سين .....

 

.

 

 

 سبزه خوشگل سفره ما ....

 

 

 

پسر نازنينم آن قدر شيرين زبون شدي كه نمي تونم همه جملاتتو برات به يادگار بنويسم.

 

 

چند تا از جملات زيبايت :

وقتي مي برمت دستشويي و مي خواهم بعد از شستنت كف آن جا را بشورم مي گي ( مامان آب بازي نكن ) 

وقتي مي بيني ما نماز مي خونيم وضو مي گيري و سجاده پهن مي كني و مي گي ( مامان من هم مي خوام

اله كنم ... ) دهن مبارك را تكون مي دي و بلند مي گي ( اله اكبر ) و بعدش هم مثلا ذكر مي گي . 

وقتي پول مي بيني مي گي ( مامان پول بده تا بدم به آقا به به بخرم ) 

وقتي موبابل دستم مي بيني ازم مي گيري و مي گي ( مامان موبايلتو بده ) 

وقتي بغلت مي كنم و مي خواي پايين بياي مي گي ( مامان ولش كن ...) به جاي اينكه بگي ولم كن اينجا رو 

اشتباه مي گي عزيزم. البته خدا راشكر همان طور كه تو پست قبلي نوشتم اكثر فعل ها را درست بيان مي 

كني گل پسرم . 

 

 

شب ها وقتي مي خواي بخوابي دستتو ميندازي تو گردنم و مي بوسيم و مي گي ( مامان دوست دارم ) ( بيا

تو رختخواب من بخواب ) ( مامان تو هم پويا ببين ) 

تو این عکس هم با حمید رضا ( پسر عمه فاطمه ) فوتبال دستی بازي می کنی .

 

 

عزیزم تو خودت گلی به گلهای خونه مامان جون چه کار داری ؟ ..

 

 

متاسفانه هر ساعت شبكه پويا به لطف خودخواهي شما روشنه ...حتي اگه تلويزيون هم نگاه نكني ...

وقتي از خريد به خونه ميام دوست داري دست پر باشم و حتما چيزي برات خريده باشم. من هم كه خيلي 

مهربون تو راه برگشت از اداره  برات كلي خوراكي ( بستني ، شير پاستوريزه ، چوب شور ، بيسكوئيت كلوچه ،

آب ميوه و ... ) مي خرم. پسرم بيشتر بچه ها تو سن تو پاستيل و ژله دوست دارند ولي تو به هيچ كدوم از اينا

علاقه نشون نمي دي. 

 

 

شيريني زندگي ما ، خدا را شكر با پوشك باي باي كرديم .البته مرحله سختي بود .

پيشرفت كار خوب بود براي پسركي چون تو كه بايد به زور دستشويي مي برديمت . براي اينكه ترغيب بشي 

كه تو سرويس بهداشتي رو لگن دستشويي كني از عمليات جيغ ، سوت ، هورا و دست و كف استفاده كردم. 

روي نجس و پاكي حساس نبودم چون در نهايت بايد كل فرشها را شست. با شما هم برخورد بدي نكرديم. 

البته وقتي بيرون مي ريم مثلا خونه دوست و يا آشنايي از ترسم شما را پوشك مي كنم ولي شما پسر ناز 

مامان هيچ كاري تو پوشك نمي كني و باز خودت آلارم دستشويي رفتن مي دي. آفرين فسقلي مامان 

 

 

این هم کادوی دایی جون که یه ماشین باحاله که چرخاش و تمام اجزاش از هم جدا می شه و شما باید با دریل

و آچار و پیچ گوشتی اجزاشو به هم وصل کنی.

 

 

دست شما درد نکنه داداش عزیزم . البته مامان جون ، بابا جون و خاله نجمه هم به شما عیدی پول دادن. ممنون

ازهمشون .

این هم یه عکس تو جنگل لویزان که خیلی هوا سرد بود .

 

 

در راه برگشت به شيراز سري به اراك زديم و يك شب را در منزل دوست بابا مانديم. واقعا خانواده 4 نفره آنها 

مهمان نواز بودن و سنگ تمام گذاشته بودن . دستشون درد نكنه .

این هم آقا علی و آقا نوید دو تا پسرای دوست بابایی

 

 

 

 

سيد كوچولوي من : 27 ماهگي شما در حالي تموم شد كه پرشسهاي شما به اوج رسيده . اين چيه ها هر 

روز هست و يا اين كيه .... 

 

 

 

عرشياي خوشگلم دوست دارم 

دوست دارم هديه ايست كه هر قلبي فهم گرفتنش را ندارد . قيمتي دارد كه هر كس توان

پرداختنش را ندارد . 

جمله ي كوتاهيست كه هر كس لياقت شنيدنش را ندارد .... بي شك تو هميشه لايق اين هديه

كوچك من هستي 

 

 

پسندها (5)

نظرات (12)

بابای ملیسا
11 فروردین 94 17:16
سلام . ضمن تبریک سال نو به شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سفر به کیش به همراه عکسهای فراوان به روز شد . خوشحال می شیم قدم رنجه کنید و با تشریف فرمایی به کلبه مجازی ملیسا خانم ، با ثبت یه یادگاری ، کلبه حقیرانه ما رو منور کنید . منتر حضور شما و مشاهده نظرات قشنگ شما هستیم . ( بابای ملیسا خانم )
مامانی
15 فروردین 94 22:13
سلام مامانی عیدت مبارک خوش به حالت راحت شدی من تازه اول مصیبتمه هنوز از پوشک نگرفتمش
مامان دلنیا
17 فروردین 94 15:15
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
شیما مامان شاهین کوچولو
17 فروردین 94 15:24
ای جووووونم عیدت مبارک باشه سید کوچولو به به چ عکسای قشنگی مرسی مامانش
مامان آنیسا
20 فروردین 94 18:18
سلام خاله جون روزتون مبارک ایشالا که همیشه سایتون بالا سر عرشیا جون باشه
مامان رهام
22 فروردین 94 11:44
سال نوتون مبارک .خیلی عکساتون خوشگل بود.خدا حفظش کنه عرشیا جونو
خاله نجمه
22 فروردین 94 13:53
سلام خاله جون. عکس هایت مثل خودت ماشاءالله خوشگل بود. مخصوصا آن عکسی که با حمید رضا فوتبال دستی بازی می کردی . دوستت دارم. همیشه سلامت باشی زیر سایه خدا و مامان و بابا.
تاپ
28 فروردین 94 12:31
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان امیر عطا
29 فروردین 94 0:16
سلام. عزیزم سال نوتون مبارک... امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشین... عزیزم آفرین که از پوشک گرفته شدی.. عکساتم خییلی ماهن سید کوچولو.
melika
3 اردیبهشت 94 9:20
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* خوش حال می شوم به وب من بیاین ونظر بدین
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
3 اردیبهشت 94 16:37
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامان سمانه
14 اردیبهشت 94 10:29
سلام خوبی مامان عرشیا جان عرشیا گل پسرت خوبه ببوسش من این سری اتلیه بی بی فیس که چندتا شعبه در شیراز داره که من این سری رفتم شعبه معالی اباد مجتمع افتاب 2 اداری قبلا باغ صفا رفته بودم ولی از این یکی که در افتاب بیشتر راضی بودم و اتلیه که سری قبلی پسرم بردم انار چهارراه چنچنه ولی اتلیه مادر وکودک هم تعریفش شنیدم میتونی سر بزنی و نمونه کارهاشون ببینی این اتلیه های که بهتون معرفی کردم اتلیه تخصصصی کودکان هستن