سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 32 ماهگی + سفرنامه یاسوج + رفتن به مهدکودک

1394/6/6 22:17
نویسنده : مامان مریم
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر دوست داشتنی من ...

 

 

 

5 ام شهریور 32 ماهگیت تموم شد و به لطف خدا وارد 33 ماهگی شدی.

عزیزم بعضی وقت ها حرف هایی می زنی که به من یادآوری می کنی که بزرگ شدی و خیلی چیزها رو درک 

می کنی. خدا را شکر که تو را دارم. 

 خصوصيات رفتاري اين ماه :

خمیر دندان و مسواک رو دوست داری 

به آچار ، پیچ گوشتی ، انبر دست و چکش علاقه خاصی نشون می دی .

بعضی اوقات که از ما ناراحت می شی می گی من با شما قهرم دیگه دوست نیستم. 

این هم یه نمونه از قهر بامزه خوشگل آقای من ... قربون قهر و نازت برم من 

 

 

تو این عکس بالا مشخصه از بس که خوشمزه هستی پشه ها صورت نازنینتو خوردن ...

 

 

 

 از حمام رفتن بدت میاد 

وقتی دستشویی می ری دوست داری کل دستشویی را بشوری. این ماه به دست شستن با مایع دستشویی 

علاقه پیدا کردی و دوست داری هر بار چندین دفعه مایع بزنی. به زور تو را از دستشویی بیرون میاریم. 

خدا  رو شکر خوابت تنظیم شده . بعد از ظهر نمی خوابی ولی به جاش شب ها ساعت 10 خوابی .

عرشياي عزيزم : كلا از اينكه از تو عكس بگيريم بدت مياد . همش ميگي از من عكس نگير ولي بعضي مواقع

خودت دوربين دست مي گيري و از ما عكس ميگيري زبان

 

از ابتدای این ماهی که گذشت هر روز به جز 5 شنبه ها به مهدکودک رفتی. مهدکودک غنچه های بهشت .

اوابل دلشوره داشتم ولی وقتی متوجه شدم که فضای مهدکودک رو دوست داری خوشحال شدم. با رفتن به

مهدکودک تو یه فضای پر از شادی خاطرات قشنگی رو با دوستات به یادگار می ذاری ضمن اینکه رفتارهای

اجتماعیت گسترش پیدا می کنه و نکته های آموزشی خوبی هم یاد می گیری. انشاله تا آخرش راضی باشم.

هر روز قبل از رفتن به اداره تو را مهد میذارم و برگشتن از راه اداره تو رو به خونه میارم .

 

 

تو مهدکودک با آلا جان و بهار جان که مامانشان همکار من تو اداره هستند هم کلاسی. اگه یه روز مثلا آلا به مهد

کودک نیاد به من می گی که مامان آلا مریض بود و امروز مهدکودک نیومد. 

یه دفترچه کوچیک تو کیفت گذاشتم و مربی مهربون مهد خاله زهرا جون کارهای روزانه را برات یادداشت می کنه

کلی شعرهای جدید یاد گرفتی 

تو هفته استخر شن و زمین بازی سرپوشیده با بچه های کلاس می ری . 

به نظرم این سن مناسب ترین زمان برای رفتن به مهدکودکه. خدا را شکر . 

 

خب از مهدکودک که بگذریم می رسیم به یه سفر خیلی خوب به استان کهکیلویه و بویر احمد. 

هوا که عالی باشه یعنی همه چیز عالیه . 

در سی سخت در 30 کیلومتری یاسوج اقامت کردیم . طبیعت زیبای چشم نوازی داشت. 

روز آخر هم در سی سخت ، تو را به شهربازی تو دل طبیعت بردیم که خیلی خوشحال شدی. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عرشیا جانم تو این سفر یکم ما رو اذیت کردی. مثل بهانه های بی مورد و کم غذایی ولی در کل ارزش داشت. 

 

یه خبر دیگه اینکه 2 تا تولد دعوت بودیم و رفتیم. یکی تولد مجمد جان پسر عموی شما و دیگری تولد دختر عمه 

های خوشگل شما. 

تولد هم که مثل همیشه خوش می گذره و تو خیلی دوست داشتی. البته تولد مبینا و مهسا جون آخر شب تو 

پارک بود و تو خواب بودی و هیچی از تولدو نفهمیدی. 

 

 

 

 

 

خبر دیگه اینکه دایی جون یه هفته ای هست که برای یه کاری به شیراز آمده و چند روزی مهمون گرم خونه ما

شده . باز هم مثل همیشه برات زحمت کشید و این بار یه تفنگ زیبا به همراه ماشین پلیس خریده که کلی تو 

رو خوشحال کرد. دستش درد نکنه . 

چند روزی هست که عشق من  سرما خوردی. دایی جون برات تو دفترچه کلی دارو نوشت . پزشک مجانی هم 

خوبه ...

دیشب دایی  را به رستوران باغ زیبایی بردیم ولی تو بی حال و کسل بودی. در راه برگشت از داروخانه برات

دارو گرفتیم. انشاله که حالت بهتره می شه نازپسر من ...

 

 

برام هیچ حسی شبیه  تو  نیست ، کنار تو  درگیر آرامشم

همین از تمـــــــآم جهان کافیه ، همین که کنارت نفس می کشم

 

برام هیچ حسی شبیه  تو  نیست ، تو پایان هر جستجوی منی

تماشای  تو عین آرامشه ،  تو زیباترین آرزوی منــ❤ــی

 

 

پسندها (8)

نظرات (8)

مامان آنیسا
7 شهریور 94 17:26
عزیزم می بینم که شما هم مثل انیسای من از حموم کردن بدت می یاد و عاشق خمیر دندون و مسواک زدنی چه خوب که مهد و دوست داشتی و راحت قبولش کردی ممنون عزيزم.
شیما مامان شاهین کوچولو
14 شهریور 94 0:47
الهییییی خوشگل خاله. قربونت بشم... چ خوب میزاریش مهد و استقبال کرده مریم جون هیچ وقت مریضیتو نبینم عزیزم ممنونم گلم
دوست بیمه ای
16 شهریور 94 9:59
به نام خدا مهم ترین فرد زندگیتان کیست؟ برای خود واوچه آرزوهایی دارید؟ حاضرید یک طرح ارزشمندومطمئن به شما معرفی کنم؟ شنیدن توضیحات درمورد مزایای بی نظیربیمه زندگی وسرمایه گذاری حداقلش اینه که ضرری نداره... اگر به فکرآینده خودوفرزندخودهستید دستتان را دردست پرمهرزندگی قراردهیدوهمین امروزاقدام کنید. ازتولدتاهفتادسالگی،پس اندازطلایی،تامین آتیه فرزندان،سرمایه گذاری مطمئن(05/24درصدسود93)،معافیت مالیاتی،اخذوام فوری وبدون ضامن و... بیمه زندگی عاشقانه ترین نامه نوشته شده تلفن تماس: 09019426766 02144494368 موفق باشید
مامان امیر عطا
18 شهریور 94 0:34
سلام..عزیزم آفرین که میری مهد... مثل عطای من ...پارسال همش مایع میزد دستاشو.. همیشه به شادی و تولد عرشیا جونی... ممنونم عزيزم
فاطمه
21 شهریور 94 1:00
سلام.خیلی خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم. من با جستجوی کلمه 16 ماهگی با اینجا آشنا شدم،آخه دخترم 16 ماهشه،ماشاءالله به گل پسرت
خاله نجمه
26 شهریور 94 17:17
سلام خاله جون. الهی به تولد ومهمانی باشی همیشه. هیچ وقت مریض نباشی الهی. هر جا هستی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس. دوستت دارم بی نهایت.
خاله نگار
27 شهریور 94 11:21
رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت! مامانم تو گوشم گفت: خوبه والا نه شرمی، نه حیایی، نه … همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد سلام کرد! هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بود!
همراه رایانه
8 مهر 94 9:03
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345