سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 33 ماهگی + عید قربان

1394/7/7 22:35
نویسنده : مامان مریم
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زیبای من 

 

 

 

 

 

 

عیدت مبارک باشه. این ماه بابا یه سفر به تهران داشت ولی من و شما به دلیل اینکه تو اداره کاری به من 

سپرده بودن نمی تونستیم بابا را همراهی کنیم. خدا را شکر روزهای دو نفره ما سپری شد و من هر روز تو را به 

پارک بادی که خیلی دوست داشتی می بردم. 

بعدش هم با سفر پدر ، مادر ، خواهر و برادر نازنینم به شیراز در عید قربان خاطره خوبی برامون رقم خورد.

 ولی خبر کشته شدن تعداد زیادی حجاج در رمی جمرات ( مکه ) این عید را به عزا تبدیل کرد. خیلی متاسف

شدم ضمن اینکه یکی از دوستان پدرم جز مفقودین هست .

این روزها حال خوشی ندارم .خیلی ناراحتم. خدا به بازماندگان حادثه صبر جزیل عطا کنه. 

خب بگذریم. 

از خصوصیات بارز این ماه  ، عشق رفتن به مهدکودک و مربی مهربون و دوستای خوبته. راستی آقا یاسین گل از

دوستای مهدکودکته

عزیزم هر چی بگم کم گفتم.خدا را هزاران مرتبه شکر که چیزای خوبی تو مهد یاد گرفتی و از اینکه تو را تو این

سن مهدکودک می ذارم خرسندم. 

فرشته من ، ماشالله آن قدر دوست داشتنی و مهربون و در حین حال به من وابسته هستی که دوست دارم

ساعتها به تماشای تو بنشینم. 

همچنان علاقه مند به شبکه پویا هستی .

هر وقت دنبال چیزی تو خونه می گردیم تو می گی صلوات بفرستید تا پیدا بشه . خودت هم شروع به فرستادن 

صلوات می کنی. 

دوست دارم عشق من ...

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران
13 آبان 94 14:09
عزيزم تو چه خوردني هستي
خاله نجمه
18 آبان 94 13:08
عزیزم سلام. عسل خاله آن عکس که کلاه گذاشتی خیلی خوب شده. پسر خوب مامان مهد کودک خوبه ؟ دوست دارم هر چه زودتر ان شاءالله بزرگ شی که خودت برام تو وبلاگ جواب پیام بدي. همراه با پیام مامان عزیز و مهربونت. دوستتون دارم بوسسسسس