سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 35 ماهگی

1394/10/18 20:51
نویسنده : مامان مریم
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر عزیزتر از جانم .

 

 

عرشیای نازنینم به لطف خدا هر روز بزرگ تر و عاقل تر میشی . هر روز دوست داری که ما باهات بازی کنیم 

و اگر این کارو رو نکنیم میشینی یه گوشه و با صدای غمگین می گی من با کی بازی کنم ؟ 

عزیزکم علاقه زیادی به  قایم موشک یازی داری. 

دوست داری بری زیر پتو و بگی منو پیدا کن. 

مثل ماههای پیش خوب غذا نمی خوری .

دوست داری کمک من ظرف بشوری . هر وقت می رم آشپزخونه میایی و می گی مامان صندلی بذار من هم 

کمکت کنم . 

مدام بوسه های پر از عشقتو نثارم می کنی . مامان فدای صورت زیبات بشه . 

روز یلدا تو مهدکودک جشن گرفتن و شب یلدا به همراه خانواده عمه آمنه به رستوران گامبرون رفتیم و بعدش 

هم همنشینی تا پاسی از شب خونه عمه جون . در کل خیلی خوش گذشت . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چند وقت پیش هم برای گرفتن عکس پاییزه به نیزازهای اطراف شهر رفتیم و کلی عکسای زیبا گرفتیم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشق من 

چه قدر زیباست حس با تو بودن 

حس تو را داشتن 

حس خودخواهی برای تو 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله نجمه
1 بهمن 94 15:39
سلام به عرشیای نازم. جون خاله همه عکس هات قشنگ بودن. مخصوصا آن عکسی که تو مهدکودک داشتی. قربونت بشم. دوست دارم. بوس
مامان امیر عطا
6 بهمن 94 2:09
عزیزم چه عکسای ماهییییییییی... امیدوارم همیشه کنار هم شاد و سرزنده و سالم باشین.. مرسی عزیزم