سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پايان 36 ماهگي

1394/11/17 11:05
نویسنده : مامان مریم
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم ، عشقم.

پسر عزيزم اين ماه هم با شيرين زبوني ها و تعريف كردنتات به خوبي سپري شد.

تو اين چند وقت حال خوبي نداشتم. به خاطر يكي از دندونام كه به عصب رسيده بود خيلي اذيت شدم. هنوز

هم درمان همان دندان ادامه دارد. چون دندانپزشكم رفته مسافرت و دنبال يه دكتر خوب ميگشتيم كه بالاخره

پيدا شد. 

اين كلاس عكاسي هم رفته رو روانمان و تموم نميشه . 

ضمن اينكه چند روز در هفته بعد از اداره به كلاس هاي آموزشي اداره مي رفتم. گرچه اين كلاسها اجباري

نيست ولي من كلا تعداد ساعت هاي آموزشي ام كمه و بايد مي رفتم. 

كماكان علاقه به ديدن شبكه پويا تو اين ماه هم ادامه داشت. هرچي خاله زهرا ( مربي مهربون مهدكودك ) هم

در مورد مضرات زياد ديدن تي وي باهات صحبت كرد فايده نداره. 

علاقه به كارتون فوتباليست ها تو را به بازي كردن فوتبال راغب كرده . يعني حسابي جوگير مي شي و لباس و 

شورت ورزشيتو مي پوشي و با توپ همچنان شوتي ميزني كه بايد دنبال توپت بگرديم. 

عرشياي عزيزم گرچه بابا دوست داره كه تو علاقه مند به فوتبال بشي ولي من به هيچ وجه اجازه نمي دم كه 

فوتبال مانع پيشرفتت بشه. هر روز تو خونه تمرين بازي فوتبال به مربيگري بابا جونت داري. من بيچاره هم

اين وسط گير كردم و نمي دونم از دست شما دو تا چي كار كنم.شاکی

به كتاب خوندن هم خيلي علاقه داري. خودت ميري كتابا را از كمدت بر مي داري و برا خودت مي خوني .

چند ماهي هست كه شبا خيلي زود مي خوابي .اگه دير بشه ساعت 11 هست . آفرين به گل پسر عزيزم.

اصلا علاقه به عكس گرفتن نداري. ما هم تعداد عكسايي كه تو اين ماه از تو گرفتيم خيلي كمه. چون به محض

ديدن دوربين داد و فرياد راه ميندازي كه از من عكس نگيريد. 

خبر خاص ديگه اي تو اين ماه اتفاق نيافتاد . تو را به خداي مهربون مي سپارم و برات آرزوي سلامتي و طول عمر

دارم.  فداي تو : مامان مريم 

 

پست موقت :

( عزيزم چند وقتي هست كه لپ تاپ خراب شده و امكان گذاشتن عكسا نيست. انشاله به زودي با عكسا برميگردم ) 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی
17 بهمن 94 20:25
انشالله که فوتبالیست ماهری بشه آقا عرشیا شما هم بی خیال باش واقعا از دست این بچه ها دختر من هم از دوربین فراریه
شیما مامی شاهین کوچولو
18 اسفند 94 0:09
ما عکس میخواهییییییییییییییییییم
مامان آنیسا
3 خرداد 95 7:13
عزیزم این باور اشتباهیه که همه پیشرفتو تو درس خوندن می بینن بچه ها باید به هر چی که علاقه دارن تو اون زمینه پیشرفت کنن
مامان امیرعطا
14 مرداد 95 3:26