سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

آپ کردن وبلاگ با تاخیر 11 ماه

1395/9/4 22:25
نویسنده : مامان مریم
416 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام 

من اومدم .......

با 11 ماه تاخیر . تصمیم نداشتم وبلاگ رو آپ کنم به دلایل شخصی ولی از وقتی پسر عزیزم سید پارسا به دنیا اومد نظرم عوض شد . این بار به لطف و مدد پروردگار برای هر دو پسر عزیزم به صورت ماهانه خاطراتشان را ثبت می کنم. 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی
5 آذر 95 23:44
سلام دوست عزیز میبینم که شما هم به سلامتی نی نی دار شدید وحسابی سرتون شلوغ شده جالبه که سن هر دو بچمون خیلی نزدیک به همه سلام عزیزم . بله ممنون از شما .
maedeh
30 اسفند 95 21:53
سلام و تبریک ویژه برای بازگشت مجددتون وتبریک ویژه تر برای تولد پارسا کوچولو🌹 من خیلی وقته وبلاگتونو دنبال میکنم و میخواستم بپرسم امکانش هست پست آخرتونو ببینم و کلا پست های رمز دارتون رو؟؟