سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پارسا و عرشياي دوست داشتني من

1397/2/30 11:35
نویسنده : مامان مریم
787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرهاي زيباي من 

حالتون خوبه؟ امروز سي ام ارديبهشت ماه 1397 هست و چند روزي از ماه مبارك رمضان شروع شده است . خيلي خرسندم كه امسال مي تونم روزه 

بگيرم و سحرها به همراه بابا بيدار ميشم. اين روزها پارسا جان خيلي بامزه شده و دلبري مي كنه . به خوبي مي دود و از ديوار راست بالا ميره . هر 

كاري كه عرشيا انجام ميده به درستي تقليد مي كنه. هر كلمه اي كه به پارسا بگيم تكرار مي كنه مانند : قدقدقدااا ، مريم ( مرمر ) ، نجمه ( ننه ) ،

جعفر ( وفر ) ، ا ( عرشيا ) ، داغ ، دم ( كم ) ، ني ني ، پايين ، بده ، من ، ما ( ماشين ) ، حمام ، د ( دست ) ، پا ، آغال ( آشغال ) ، بابا ، مامان ،

دوغ ، آب ، به به ، د د ، پار ( پارك ) ، هاپو ، پيشي 

مامان فداي صداي نازت بره . عرشياي من هم كه به لطف خدا بزرگ و آقا شده و وابستگيش به من كم شده ولي متاسفانه شب ها مياد تو اتاق ما

با خوندن دو تا قصه خوب ميخوابه . كماكان علاقه زياد به ديدن شبكه پويا و جديدا شبكه نمايش پيدا كرده . براي عرشيا و پارسا چند وقت پيش از

نمايشگاه كتاب ، كتاب هاي آموزشي و سي دي خريداري كردم . امسال هم در مدرسه اي كه پيش دبستاني داره ثبت نامش كرديم. 

پسراي خوشگل مامان ، بدونيد كه مامان و بابا عاشقتون هستند و با تمام وجود دوستتون دارند. 

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (7)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
30 اردیبهشت 97 11:52
محبت
مامان مریم
پاسخ
ممنون 
عمه فروغعمه فروغ
13 خرداد 97 13:26
هزارماشالله بهشونمحبت
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزيزم 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
13 خرداد 97 15:55
ماشالله بهشووووووووووووووووون چه نااااااااااااازنمحبت
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزيزم 
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
14 خرداد 97 0:57
وایی که چقدر ناز و خوشگلن
دلم رفت
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزيزم 
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 خرداد 97 13:14
تشویقگلتشویقتشویقگلتشویقتشویقگلتشویقتشویقگلتشویقتشویقگلتشویقتشویقگلتشویق
مامان مریم
پاسخ
ممن.ن عزيزم 
مامانیمامانی
2 تیر 97 14:45
خدا حفظشون کنه ماشاالله خیلی نازنبوس
مامانیمامانی
2 تیر 97 14:46
با افتخار دنبال شدید. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.