سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

اولین روز مهدکودک

1392/6/18 12:06
نویسنده : مامان مریم
3,315 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم

امروز اولین روز مهدکودک تو بود که به صورت آزمایشی چند ساعتی تو را در مهد گذاشتیم.

خیلی نگران بودم. مهدکودکی که انتخاب کردم مهدکودک ایده آل من نیست. البته شرایط خوبی نسبت به

مهدکودک های این منطقه داره. من و بابایی تصمیم گرفتیم 3 الی 4 روز در ماه که واقعا شرایط نگه داری از

تو برایمان مهیا نیست تو را به مهدکودک ببریم. روزهای باقی مانده را بابای مهربونت از تو مراقبت می کند.

عرشیای نازم بذار برات بگم که بابا به خاطر تو مدام در حال تغییر دادن شیفتش هست و عاشقانه تو را نگه

می داره . خیلی از باباها با وجودی که عاشق فرزندشون هستن شاید حاضر به چنین کاری نباشند .

خدا بهش عمر طولانی بده.

مدتی هست که تو فکر پرستار برات هستم ولی پرستار مطمئن هم از نظر اخلاقی و هم کاری پیدا نکردم.

البته بابا خیلی با گرفتن پرستار موافق نیست. چون دوست نداره وقتی ما نیستیم کسی بیاد خونمون تا تو

را نگه داره. با مهدکودک هم موافق نبود ولی با کلی اصرار راضیش کردم. چون تو خیلی کوچولو هستی و

واقعا دوست نداشتیم که تو را مهد بذاریم . چه کنیم که ناچاریم. مامان بابای من تو این شهر نیستند و

ما هیچ کس را نداریم  . ناگفته نمونه تو این مدت که سر کار می رفتم 3 بار رفتی خونه عمه آمنه  ولی از

اون جایی که او مربی فوتسال هست و یه روزهایی تمرین و کلاس داره نمی تونیم بهش زحمت بدیم .

پسر گلم امروز نفهمیدم که چه طور گذشت . منتظر

 هر چه به ساعت نگاه می کردم خیلی دیر می گذشت . ازاداره 4 بار با مهدکودک تماس گرفتم و جویای

حالت شدم. دیگه رو نداشتم و گرنه می خواستم بیشتر زنگ بزنم. خیلی داشوره داشتم. برای مربی رو

یک برگه ،ساعت خواب ،بازی ،تعویض پوشک ، غذا خوردن و خیلی چیزهای دیگه نوشتم . مربی هم

خیلی خوشش اومده بود و گفت که طبق برنامه من با تو رفتار می کرده . امروز برات سرلاک ، بیسکویت ،

سوپ و شیر خودم را گذاشته بودم که خدا را شکر از همش یکم خورده بودی. کلا از تو راضی بودن و

همگی عاشقت شده بودن . تنها چیزی که منو آروم می کنه اینه که ما روزهای محدودی به لطف خدا تو

 را مهد می ذاریم .  لبخند

دوست داشتم که از اولین روز مهدکودک تو عکس داشته باشم ولی تو اون شرایط اصلا یادم نبود حتی

شده با گوشی تلفنم از تو عکس بگیرم.

قربون روی ماهت بشم الان که این مطالبو می نویسم بابا سرکاره و تو خواب هستی . انشاله همیشه

تو آرامش باشی قند عسلم زبان

 

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 مرداد 92 18:17
عزیـــــــــــــــــــــــــــــز خاله مهد کودک خوش بگذره. کلی دوست پیدا میکنی. خدا بابای مهربونو براتون حفظ کنه.....


ممنونم خاله جون

آزاده
27 مرداد 92 21:33
دلمون برای اقا عرشيا تنگ شده بود.خوش بگذره خاله.امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی.


مامان رهام
28 مرداد 92 12:28
انشالاه روز اول دانشگاه رفتنشو ببینیم
خیلی ناز شدی پسرم
خوش بگذره بهت تو مهد


ممنونم خاله جون
مامان بردیا
28 مرداد 92 17:01
ای جانمممممممممممممم.چه چشایی داری
مامانی منم تجربه مهد دارم.ولی پرستار بهتره ها..اگه مطمئن پیدا بشه


ممنونم
مامان مبينا
28 مرداد 92 17:22
الهي.عزيزم چه طوري نگاه مي كنه
خدا حفظش كنه


مرسی
مامان مبينا
28 مرداد 92 17:25
منكه مبینا رو مهد نزاشتم فقط يه روز ولي به نظرم زوده بچه از اول بيفته به زمانبندي . احساس مي كنم بعدها حوصله ي مدرسه و .. نداره . پرستار از نوع خوبش بهتره


آره عزیزم ولی ما عرشیا را ممکنه فقط هفته ای یک بار مهد بذاریم. پرستار برای ما که برنامه مشخصی نداریم خوب نیست. در ضمن اون قدر داستان های بد از پرستار شنیدم که بدبین شدم.

♥ نیم وجبی ♥
29 مرداد 92 0:46
خوش بگذره مهد کودک گل پسری
مااشالله بهت که انقد نااازو شیرینی
مامان مریم مرسی بابت کامنتهای پر محبتت منو کسری شمارو خیلی دوست داریم



مرسي گلم
مامان ویهان
29 مرداد 92 22:38
عزیزم... منم از مهر ماه باید ویهان بذارم مهد البته مهدش تو محل کارم هست.. اما از الان خیلی استرس دارم و هیچی راجع به این کار نمیدونم... خدا خودش نگهشون داره...


آره عزیزم. شرایط ما خیلی شبیه همه. چه خوب که تو ادارتون مهد دارید.
سحر
30 مرداد 92 14:51
وای خداا خوردنی من !!!
ماشاالله..
ان شاالله زودی به مهد عادت کنه که اذیت نشه !!
مرسی که اومدین پیش ما

ما با افتخاار لینکتون کردیم



ممنونم عزیزم . شما هم با اجازه لینک شدی واز این به بعد زودتر به دیدن ماهان جون میایم
مامان رادمهر
31 مرداد 92 11:47
سلام گل پسرتون خیلی خوشگل و خوشتیپ از اون دختر کشا میشه ماشالله
لینکتون میکنم البته با اجازه
سید کوچولوی خوشگلمو ببوسیدش


ممنونم عزیزم. شما هم با افتخار لینک شدی .

مامان رايان
31 مرداد 92 14:41
اخيييييي عزيزم مامان عرشيا كدوم شهري شما؟؟؟؟ نميدونم چرا مطلبو خوندم كلي بغض كردم ايشالا هميشه هرجا هستي سلامتو شاد باشيد
سمیرامامان پسر
1 شهریور 92 17:37
ووووویییییی خاله دلمو آب کردی با این چشمایی نانازت فدای تووووووووووو هزار ماشاا...داری والاااااااا


ممنونم خاله جون
مامان محمدامین
2 شهریور 92 1:00
ماشا... خاله جون خیلی دوست داشتنی هستی دوست دارم بیای بغلم
اخی عزیزم اولین روز مهد کودکت مبارک.
مامانی ناراحت نباش این نیز بگذرد
خدا همسری رو برات نگه داره


ممنونم عزيزم
شهرزاد
2 شهریور 92 2:45
وای خانومی چه پسملت خوشگله منم عاشق پسملت شدم و تصمیم گرفتم لینکتون کنم و هی بیام ببینم این آقا خوشگلرو


ممنونم شهرزاد جونم. شما لطف داری. شما هم با افتخار لینک شدی
مامان ثنا
2 شهریور 92 16:26
الاااااااااااااااااااهی. عرشیای عزیزم. ایشالله که هم شما و هم عرشیا به مهد عادت میکنی. منم اصلا تحمل یه روز دوری از ثنا رو ندارم. واقعا سخته. ولی خوب . کاریش نمیشه کرد. محیط مهد برای بچه ها حتما جذابه. نگران نباش


ممنونم
مامان حنانه زهرا
2 شهریور 92 20:43
وای عزیزم میدونم که خیلی سخته.گاهی وقتا که همسایمون دخملمو میبره پیش خودش کلی دلم تنگ میشه
قربون عرشیای خودم برم پسرنازخاله
اپم .منتظرنیم نگاهی عزیزم


ممنونم عزیزم.باشه میاییم

مامان بهار
3 شهریور 92 2:02
azize khale....delam vasat ye zare shode.manam 2 mahe dige bayad bahar jonam ro bezaram mahd...az alan daram degh mikonam va negaranam...mibosamet khoshgelam...be jaye man mamaneto bebos


ممنونم عزيز دلم. دلم براي بهار جون تنگ شده .متاسفانه مرخصي همون 6 ماه هست. خب تا دو ماه ديگه وقت داري.حسابي استفاده كن
محمد
4 شهریور 92 0:30
عرشیای عزیز چقدر دلم برات تنگ شده دایی جون.اولین فرصت میام ببینمت:-)


ممنونم عزیزم
مامان بردیا
4 شهریور 92 19:45
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥


باشه عزیزم