سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 10 ماهگی

1392/9/15 19:57
نویسنده : مامان مریم
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

ورود به 11 ماهگیت مبارک باشه عزیزم

داری برای خودت مرد میشی . هر روز یه شیطونی جدید داری

وقتی پیشت نباشیم خودت سینه خیز به سمت صدا میای و هر جا باشیم ما رو پیدا می کنی و خودتو به

پاهامون میرسونی تا بغلت کنیم.

دستتو به  هر چی گیرت بیاد میگیری تا بلند بشی مثل دیوار ، مبل ، گهواره و حتی من و بابا

 

 

از همه مهمتر عاشق راه رفتنی. وقتی دستاتو می گیریم تا راه بری حسابی ذوق زده میشی خوشگلم

 

 

عاشق پا زدن به توپ هستی. همچنان پا می زنی که آدم فکر می کنه مسی هستی. ههههههههه

فکر نمی کنم مسی هم از بچگی مثل تو به توپ علاقه داشته باشه .

اگر هم کسی نباشه تا تو را راه ببره که به توپ پا بزنی خودت به صورت سینه خیز دنبال توپ همه جا

میری عزیزمممممم

اولین همین ماه دومین دندونت دراومد . عزیزم فکر کنم لثه هات خیلی خارش داره چون یهویی دستای منو

میگیری و تو دهنت میکنی و با دو تا دندونات همچنان گاز میگیری که داد من بالا میره بعدش هم کلی

می خندی. قربون خنده های قشنگت بره مامانلبخند

تو این ماه کلمات ن ن --ما ما - د د می گی . اون هم پشت سر هم

با شنیدن صدای آهنگ می خندی و دست میزنی . فدای دستای کوچولوت بشم من

عاشق موسیقی برنامه (نقاشی نقاشی) شبکه پویا و تبلیفات تلویزیون به خصوص تبلیغ برنج (هایلی)

هستی.

هر صدایی می شنویی سریع تقلید می کنی.

خودتو مدام لوس می کنی پسر نازم.

اگه روی زمین بخوابونمت دور تا دور اتاق را بالش میذارم تا موقع چرخیدن های مداومت به در و دیوار نخوری

ولی تا صبح مدام باید دنبالت باشم. چون عاشق باز کردن درهای اتاقی. چه کار خطرناکی .....

 

 

بخواب آروم فرشته معصوم من ....

 

 

عشق مامان ، انشاله چیزی تا تولدت نمونده . چند روزه درگیر انتخاب تم تولدت هستم. نمی دونم کدام

تم هم قشنگتره و هم بهتر می شه اجرا کرد. خیلی دوست دارم خودم همه کارهای تولدتو با عشق

انجام بدم ولی فکر کنم چون سرکار میرم خیلی سخت باشه .... انشاله همه کارها به خوبی پیش بره و

اون جور که میخوام رضایت حاصل بشه عزیزم لبخند

روز عید غدیر هایپر استار رفتیم . تو آسمان اونجا نور افشانی بود . تو کلی تعجب کرده بودی چون تا حالا تو

آسمان ،این همه نورهای رنگی ندیده بودی.

یعنی جشن بود ولی ما دیر رسیدیم . تو هایپر هم از دیدن اجناس رنگی خوشحال بودی ولی به مرور دیدی

که ما ول کن نیستیم و همین طور داریم برای خودمون می چرخیم تو هم شروع کردی به نق زدن ...

البته حق داشتی چون خوابت می اومد

 این هم چند تا عکس از هایپر استار

 

 

 

جرات نمی کنیم از ترس تو لپ تاپ روشن کنیم چون به سمت اون حمله ور میشی . ولی ما راهشو پیدا

کردیم . از قشم برات لپ تاپ محکمی گرفتیم که هر چی هم درشو باز و بسته کنی خراب نمیشه علاوه

بر اون آموزش اعداد و حروف انگلیسی هم داره . با این کار تو با لپ تاپ خودت کار می کنی و ما هم با لپ

تاپ خودمون چشمک

در آخر عرشیای نازم ، چراغ زندگی من و بابا ،این شعر را تقدیم به تو می کنیم

تو بلوری ، گل نازی

گل ناز ،خنده کن کودک من

بنشین مثل پروانه ی شاد بر گل دامن من

کودکم از تو جانم به تن است

جایت آغوش من است .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

کیانا
5 آبان 92 23:31
عرشیای خوشگلم قربونت برم که اینقدر ناز میخوابی


ممنونم خاله جون
مامان رادمهر
6 آبان 92 15:04
معلومه میخواد فوتبالیست بشه این خوشگل پسرتون
مامان عرشیا حتما صورت ناز پسری نازمو از طرف من ببوسین


مرسی مامان رادمهر خوشگله

مامان دانیال
6 آبان 92 16:02
سلام به عزیزای دلم واااااااای که دلم چقدر تنگ شده بود واسه عشق خوشمزم
الهی دورت بگردم هزارماشالا چقدر بزرگ و آقا شدی
10ماهگیتم مبارک سید عرشیای نازم ایشالا همیشه سالم باشی و سایه ی مامان و بابای گلت بالای سرت باشه
میبوسمت گلم به ما هم سر بزنین


مرسی عزیزم. حتما بهت سر میزنیم عزیزم
مامان كياراد
7 آبان 92 0:52
چقدر ناز خوابيدي پسر كوچولوي فوتباليست...


ممنونم خاله جون
شیما مامان شاهین کوچولو
7 آبان 92 19:55
خوشگلم 11 ماهگیت مبارک دیگه کم کم داری به تولدت نزدیک میشی مامانی خدا قوت خسته نباشی حتما تم قشنگی انتخاب میکنی



مرسی عزیزم.

مامان امیرعطا
8 آبان 92 14:07
سلام. به به چه لباسای خشجلی پوشیدی سید عرشیا جون. 11 ماهه شدنت هم مبارک عزیزم. ایشالله که تولدتم تک تک میشه
چه جالب عطا هم عاشق اون آهنگ و پیام تبلیغاتی هاست.



ممنونم خاله جون
مامان بهار
9 آبان 92 12:27
عرشیا جان...عزیز خاله...دلم برات تنگ شده جیگر


مرسی خاله جون

سمیه
9 آبان 92 15:20
سلام به مامانی و گل پسری ناز و خوشگل ماشاله هزار ماشاله
خانمی این ناز پسملی رنگ چشماش به کی رفته؟تو دوره بارداری چی خوردید که نی نی تون خوشمل شده؟


مرسی عزیزم. شما لطف دارید .....
مامان بردیا
9 آبان 92 18:56
سلام.بردیای من عکس عرشیا جونو دیده میگه: چه قدوبالایی داره...ماشالا


خاله حدیثه
10 آبان 92 14:58
سلام آقا سید گل .
عزیزم مرد شدنت مبارک ایشالله 120 ساله بشی قشنگم .
این گل های قشنگ تقدیم تو گل خودم


ممنونم خاله جون
mami mahnaz
11 آبان 92 2:37
وای اینو نگا بزنم به تخته چه نازههههههه،چقدر نازمیخوابه سید عرشیاجون،مامانش هز کردم از دیدنش،مرسی به وبلاگ آنیتای منم سر زدید



خواهش مي كنم عزيزم
سمیرا مامان آدریان
11 آبان 92 7:48
سلام عزیزم الهی من چشمایی ناز عرشیا رو بخورم وای عسلم

راستی مامانش من وبلاگ قبلیم رو بکاب ازش نگرفته بودم بلاگ فاها کلا وبمو حذف کردن عزیزم سعی کن وبلاگ این خوشکل خاله رو ازش بکاب بگیری خدای نکرده حذفش نکنکه واقعا حیفه
حالا من اومدم از همون ادرس قبلی دوباره وب درست کردم



مرسي عزيزم كه گفتي.
مامان فرحان
11 آبان 92 9:26
عرشیا جونی 11 ماهگیت مبارک خاله ان شاله 120 سالگیت و جشن بگیریم آقا



ممنونم خاله جون
مرمر
11 آبان 92 13:00
کوچولوی من ده ماهگیت مبارک باشه
نمیدونم چرا منو مامانت تو ماهها مث هم نمیشماریم؟
الان بحساب من 10ت تموم شده و رفتی تو 11اما میشی 10ماهه
بهرحال مامانی مواظب این مسی کوچولوی من باشی ها
راستی هنوز چهاردستو پا نمیره؟


سلام عزیزم. شما درست می فرمایید . باید بنویسم ورود به 11 ماهگی مبارک باشه. ممنونم که گفتی. نه جانم عرشیا چهار دست و پا نمی ره
نیلوفر/مامانه روژینا
14 آبان 92 3:00
سلام گلم.مرسی که به وب دخملی اومدی وتولدش رو تبریک گفتی.ماشالله پسمله نازی داری خدا نگهش داره.خوشحال میشم بیشتر باهم اشنا بشیم اگه موافق به تبادل لینک بودی خبرم کن.بوس


سلام عزیزم. ممنونم. شما هم با افتخار لینک شدی. از این به بعد بیشتر به هم سر میزنیم

مامان دانیال
14 آبان 92 16:44
محرم آمد .. دلم مست و لبم مست و سرم مست ، بخون ای دل که صبرم رفته از دست ، بخون ای دل محرم اومد از راه ، بخون هاجر تو با عباس بی دست..!
مامان ستیا نفس
20 آبان 92 13:09
وای خداااااااااااااااااااااااااااخوشگل نازنینم من فدات بشمچقدر تو نازی عسلوای اگه میدیدمت کلی نازت میکردم و میبوسیدمت چشم خوشگله خاله
سیمهدی
26 آبان 92 11:26
بفرما بلاخره تو این همه کوچلوهای خوشگل یکیشون پسرعموی من دراومد
هستی وهیربد
26 آبان 92 15:56
واییییی خداچه قد قشنگ میخوابه عزیزم مبارکه ورود به 11ماهگیت عرشیاجون پیش ماهم بیاین مرسی . حتما میاییم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 آبان 92 18:51
عزیز دلم سلام .. ماهگردت مبارک فرشته کوچولو... ببخش سرم کمی شلوغه دیر میام وبت... ماشالا روز ب روز نازتر میشی عشقم. مامانی اسفند نشه فراموش مرسی مامان ارشان جون
مامان زری
28 آبان 92 0:56
ورود به یازده ماهگی مبارک راستی لپ تاپ جدید مبارک ،آفرین خاله جون حالا به مامان بگو با لپ تاپ تو بازی کنه و خودت بیا با لپ تاپ مامان وبت رو آپ کن مرسی عزیزم
مامان كياراد
29 آبان 92 0:38
كجايي عرشيا جون ؟ ببخشید خیلی گرفتار بودم نمی تونستم مطلب وبلاگو آپ کنم
مامان محمدامین
29 آبان 92 1:14
ای جونم عرشیا خوشگلم...ماشالا بزرگ شدیا خاله تمام حرکاتش عین محمدامینه وروجک خان از طرف من ببوسش مامانی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 17:01
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... اینم آدرسشه: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
شیما مامان شاهین کوچولو
4 آذر 92 22:07
وای وای فداش شم من چه تیپی پسر چشم خوشگل من 11 ماهگیت مبارک دیگه تولدتم نزدیکههههههههههههه قربونت بشم من مرسی مامان شاهین جون
کیانا
6 آذر 92 0:27
سلام مامان مریم مامان عزیزم چرا وبلاگم رو به روز نمیکنی؟ یازده ماهم تموم شد هنوز عکسای جدیدمو نذاشتی . پس اینهمه عاشق دلخسته من چکار کنن؟ با تشکر از مامان خوبم سید عرشیا سلام عزیزم. این هم مطلب جدید
همکار باباجعفر
6 آذر 92 20:43
سلام خدا عزیزتون را حفظ کنه مثل اینکه سر تون خیلی شلوغه ، خیلی وقته وبلاگتون را آپدیت نمی کنید حالا که باباش شیفتاش درست شده هرچند شیفتاش جاباجا میشه خودش هم نمی دونه کدوم تیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 4:09
جونم دقیقا مثل دخمل من.اونم فقط میخواد بلندشه وراه بره اصلا یه جا بند نمیشه. قربونش برم خیلی ناز خوابیده مرسي خاله جون