سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پايان 12 ماهگي

1392/10/22 9:06
نویسنده : مامان مریم
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر زمستانی من دیشب اولین شب یلدای تو بود . انشاله همه لحظه های پایانی پاییزهایی که

می گذرونی پر از خش خش آرزوهای قشنگ باشه .پسرم چیزی به تولد تو نمونده .یک سال مادر شدن

رابا وجود تو تجربه کردم.ممنون که این حس زیبا را به من هدیه دادی...تو اين ماهي كه گذشت يزرگتر

شدي. تقريبا همه چيزو مي فهمي. وقتي نماز مي خونيم با سرعت به سمت سجاده مياي و مهرو بر

مي داري و سجده ميري. قربون نماز خوندنت بشم سيد كوچولوي من

عزيزم وقتي كسي برات شعر اتل متل توتوله را مي خونه شروع مي كني به زدن رو پاهات و كلي ذوق

مي كني. وقتي بغلم هستي و من به سمت يخچال ميرم با دستاي كوچولوت در يخچالو  باز مي كني و

وقتي آبتو مي بيني مي گي هاب . هر چي مي گم مامان جون آب هست نه هاب باز مي گي

هاب . من فداي آن صداي قشنگ بشم عزيزم . هنوز راه نيفتادي. فقط چهاردست و پا ميري. خيلي

دوست داري كه بيرون بريم يعني تو خونه حوصله ات سر ميره وقتي بابا لباس ميپوشه مي فهمي كه

مي خواد بيرون بره به سرعت به سمت پاهاش مي ري و مي گيري و با زبان بي زبوني مي گي كه من

هم با خودت بيرون ببر . عزيزم تولدت 5 دي  تو ماه صفر ( ماه عزاي اهل بيت ) هست تصميم گرفتيم اول

ربيع 13 دي تولدتو جشن بگيريم. كارت دعوت تولدتو به دوستان و فاميل داديم . انشاله كه به خوبي برگزار

بشه. دوست دارم پسر زيباي من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان كياراد
1 دی 92 18:25
عزشيا جون تولدت مبارك....صد وبيست ساله بشي گلم....لحظهاي شيرين زندگيت يلدايي...............
کیانا
1 دی 92 18:26
سلام فرشته کوچولوی خوشگل من اولین یلدات مبارک نازنین عرشیا
مامان ریحان
1 دی 92 18:34
سلام مامان مریم ماشاالله چه پسر نازی داری وبلاگت هم خوب بود خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم مرسی عزیزم. شما با افتخار لینک شدید
شیما مامان شاهین کوچولو
2 دی 92 0:03
سید کوچولوی نازم یلدات مبارک هورااااااااااااااااا تولد داریم ما منتظر عکسای تولدتیم پیشاپیش تولدت مبارک ممنونم عزیزم
کیانا
2 دی 92 0:20
سلام مامان عرشیا خوشگله این عکس آتلیه عرشیا جونمه؟ یه حقیقتی رو بگم؟عکسایی که خودتون گرفتید قشنگتر و طبیعی تره. سلام عزیزم. بله عکس آتلیه هست.
مینا مامان آرمانی
3 دی 92 0:07
عرشیا جون عزیزم یلدات مباررررک گل قشنگم. چه عکس نازی مرسي عزيزم
mAhyA
3 دی 92 10:58
ماشالله به این ماه شب 14 منتظر عکسای تولد قشنگش هستیم مرسي عزيزم
مامان رادمهر
3 دی 92 20:59
خوشگل خاله تولدت مبارک انشالله صد ساله بشی ممنونم خاله جون
مامان دانیال
3 دی 92 22:23
قلبونت برم من عزززززززززززززززیزم پیشاپیش تولدت مبارکــــــــــــــــــــ بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ممنونم
مامان زری
3 دی 92 23:31
یلدات با تاخیر مبارک آقا کوچولو خصوصی ممنونم غزيزم
مامان
4 دی 92 7:31
ممنونم
میترا
4 دی 92 18:04
خاله جان تولدت مبارک ممنون
هستی وداداشش هیربد
4 دی 92 19:15
وای عزیزم تولدت مبارکه ایشالله همیشه زنده باشی زیر سایه ی پدرومادرت روزبه روز خوشگلتر میشی ماشالله اسپندبراش دودکنین باتاخیر یلداتونم مبارک مرسی
کیانا
5 دی 92 13:56
سلام پسر کوچولوی خوشگل نازنازی الان دقیقا یک سالت تموم شد و تو یه ساله که مامان باباتو با حضورت شاد کردی. حتما امشب کلی مهمون عاشق داری. تولدت مبارک عسلم منتظر عکسای خوشگل تولدت هستم سلام خاله جون. چون ماه صفر هست تولد من با تاخير يك هفته انجام ميشه . مرسي كه به ياد من هستي
مامان رهام
5 دی 92 13:56
وووووووووووی چه نازی تو این عکست عزیززززززززم یلدات مبارک به مام سر بزنید ممنون. حتما سر فرصت به شما هم سر مي زنم
مامان رایان
6 دی 92 8:35
نازییییییییییی اولین یلدات مبارک انشالا همیشه سالم و سلامت باشی ممنونم
مامان بردیا
7 دی 92 17:08
جوووووووووووووووووووووووووووووووونم.ماشالا
مامان ستیانفس
10 دی 92 20:32
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووونمدلم می خواد حسابی ماچت کنم عسلماولین یلدات مبارک عزیزم ممنونم خاله جون
مامان محمدامین
11 دی 92 13:03
پسر کوچولوی زمستونی تولدت مبارک برات سلامتی و طول عمر در کنار پدر و مادر مهربونت آرزو میکنم عزیزم ممنونم مامان محمد امين جون
خاله حدیثه
11 دی 92 13:53
عرشیای گلم با کلی تاخیر یلدات مبارک نفسم ممنونم عزيزم
مامان لیانا
12 دی 92 0:26
الهیییییی چه گل پسری ماشالا خدا حفظش کنه..چه عکس قشنگی خیلی ز حالتش خوشم اومد مرسي
مامان سید امیرعباس
15 دی 92 19:41
خدا این پسرنازو در پناه جدش حفظ کنه به وبلاگ پسر مام سر بزنید ممنونم . چشم حتما ميام
خاله نجی
21 دی 92 19:27
عزیز خوشکلم. خوشکل بودی خوشکل تر شدی . خودت و این عکس ات را بی نهایت دوست دارم . بوس بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس. ممنونم.من هم خیلی دوست دارم