سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 13 ماهگی

1392/11/12 10:05
نویسنده : مامان مریم
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

 

 

 

امروز 11 بهمن ماه هست و من و شما چند روزه حسابی سرما خوردیم . تاخیر نوشتن مطالب وبلاگ هم

به خاطر سرماخوردگیمون هست.

الان تو بیداری و نمی ذاری که من مطالبو بنویسم هر جا میرم میای دنبالم. در عرض 5 دقیقه 4 بار جامو عوض

کردم که بتونم وبلاگتو به روز کنم.

 

 

تو این ماهی که گذشت حس می کنم چه قدر بزرگتر شدی. تقریبا همه چیزو می فهمی . هر وقت بهت

می گم اتل متل کن میزنی رو پاهات و می خندی . قربون خنده هات برم عزیزم

به قایم موشک بازی خیلی علاقه داری

 تو این عکس داری با بابا جون ( بابای من ) قایم موشک بازی می کنی

 

 

 

وقتی کنترل می بینی دست میگیری و می خوای کانال عوض کنی.

هر چی دستت باشه بگم بده فوری میدی و اگر هم نخوای بدی می گی اه یعنی نمی دم

عاشق تاب بازی هستی و وقتی سوار تاب شدی دیگه پایین نمیای.

یک بار پدرت پنجره اتاقو باز کرد و به تو کلی کلاغو نشون داد که قارقار می کردن از اون زمان تا حالا تا

پنجره باز میشه می گی قار قار .

وقتی ازت می پرسیم هاپو چی میگه می گی هاپ هاپ

کلاغه چی میگه می گی قار قار

قربون اون حنجره طلایت بشم که حرق میزنی عزیزممممممم

علاقه زیادی به باز کردن در کابینت داری

 

 

 

چند وقت پیش حسابی برف اومد و من و پدرت تصمیم گرفتیم که تو را تو اولین برف زمستانی زندگیت

ببریم و ازت عکس بگیرم. عکسا خیلی خوب شد ولی متاسفانه همش حذف شد انشاله سال بعد

عرشیای خوشگلم دو هفته پیش بابا ماموریت کاری به جنوب کشور داشت و ما خونه مامان مهناز رفتیم

خیلی خوش گذشت. دایی محمد هم برات یه ماشین خوشگل قرمز خرید. بابا جون هم هر روز باهات 

بازی می کرد و وقتی می خواست بره بیرون گریه می کردی که تو را بیرون ببره .

عزیزم حسابی عاشق بیرون رفتنی

بابا از ماموریت برات حباب ساز خرید که در عرض چند ثانیه تعداد زیادی حباب بیرون می ده. تو هم که

حسابی تلاش می کردی تا حباب ها را بگیری ولی نمی تونستی

 

 

 

 

عزیزم هنوز راه نیافتادی و چهار دست و پا میری

 

 

شیطنتت زیاد شده عزیزم. قربون شیطنتت برم من.

 

 

 

 

عرشیای من تا الان 7 تا دندون داری 4 تا بالا و 3 تا پایین

مبارکت باشه عزیزم

عاشق خوردن سیب و لیمو شیرین و گوجه فرنگی هستی. خیلی وقت ها شده که می بینم از تو سفره

گوجه فرنگی بر میداری و کامل می خوری.

از پرتقال خوشت نمیاد حتی اگه شیرین باشه دقیقا مثل من

پسرم خیلی خوب یاد گرفتی بای بای کنی وقتی می گیم بای بای کن آن قدر قشنگ دستای کوچولوتو

تکون می دی که هر کس ببینه کلی ذوق زده میشه

هر وقت هم می گیم آقا عرشیا دست بده به خوبی دستاتو میاری جلو و دست میدی

یکبار آهنگ باب اسفنجی را از تو گوشیم برات گذاشتم و هر بار گوشی منو می بینی گوشیمو برمی داری

و میگی باباااا. یعنی برام باب اسفنجی بذار

گوشی تلفن خونه را بر میداری و شماره می گیری و برای خودت حرف میزنی

البته چند وقته که این کارو انجام میدی

قربون تقلید کردنت برم عشق من

بوس كردنو دو ماهه كه ياد گرفتي و وقتي ازت مي خوام بوسم كني دهنتو روي صورتم ميذاري يعني بوس

مي كني. دوست دارم خوشگلممممممم

کلماتی که تا الان یاد گرفتی : مامان - بابا - به به - آب - قار قار - اه اه - بابااااا ( یعنی باب اسفنجی )-

بر (یعنی برف )- هاپ هاپ

چشم ، گوش ، بینی و مو را میشناسی تا ازت بپرسیم مثلا موهات کو سریع نشون میدی

جوراب و کلاه و لباس و .... را می شناسی و وقتی می خوایم بیرون بریم جورابتو میاری و میذاری رو

پاهات. فدای اون شکل ماهت بشم که این قدر شیرین هستی

هفته پیش خونه یکی از دوستان صمیمی دانشگاه به همراه پدرت برای شام رفتیم . نی نی دار شده بود

اسم نی نیشون امیر علی هست

ماشالله خیلی نازه . این هم عکس نی نی خاله زهرا

 

 

 

عزیزم ؛ تنها آرزوم سلامتی و طول عمر برای تو و پدرت و کل اعضای خانواده ام هست. الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

♥سپیده مامان دینا کپلی♥
11 بهمن 92 20:06
وروجک ناز نازی شماهم به ما سربزنید خیلی خیلی خوشحال میشیم چشم حتما سر میزنم
kimia
11 بهمن 92 20:26
عزیزم از دور تورو میبوسم جیگر عمه نیایش و حمیدرضا خیلی دلشون واست تنگ شده عمرم خیلی دوست دارم عمه فاطمه ممنونم عمه فاطمه جان .
مینا مامان آرمانی
12 بهمن 92 0:44
عزیزم با اون چشمای گردت ... سید کوچولوی ما خدانگهدارت باشه... ایشالله هیچوقت دیگه رنگ دوا و دکتر رو نبینی! مامانی بهتر شده الان دیگه؟ ممنونم . هنوز سرماخوردگیش خوب نشده ولی خدا را شکر بهتره
مامان برديا
12 بهمن 92 9:31
الهي فداش بشم چقد از ديدن حباب ذوق كرده قشنگ خنديده. ممنونم ماماني.
مامان برديا
12 بهمن 92 9:31
ايشالا زود خوب بشين انشاله با دعاي شما
خاله نجی
12 بهمن 92 10:15
سلام خاله جون. عزیزم خونه مامان جون رفتی معلوم هست بهت خوش گذشته و خیلی شیطونی هم کردی. شنیدم سرما خوردی. عزیز خاله ان شاءالله هر چی زودتر خوب شی تا بیشتر بتونی شیطونی کنی . خاله بی نهایت دوست داره و دلش برات تنگ شده. بوس
مامان كياراد
12 بهمن 92 12:18
عرشيا جون حسابي شيطون بلا شدي خاله...
مامان امیرعطا
12 بهمن 92 17:07
سلام . عزیزم ماشالله به تو که اینهمه پیشرفت داشتی پسر خوب. ایشالله کنار خونوادت سالم و شاد زندگی کنی. ممنونم مامان امیرعطا جون
shima
13 بهمن 92 19:19
Aziiiizam mer30 az in ke tavalode shahino tabrik gofti Be zoodi miyam Vayyyy khodaye man che sheytooni shode vase khodesh arshiya joon to ham mesle shahin hanoz rah nayoftadi eeeee che bad shod aksaye barf bazi pak shodan.. ishallah ghesmate aksaye doomadish ممنونم شیمای عزیزم. انشاله عکسهای دامادی
مامان درسا
15 بهمن 92 11:09
سلام عزیزم چه پسر نازی خدا نگهش داره لینکی گلم ممنونم عزيزم. شما هم با افتخار لينك شدي
خاله حدیثه
15 بهمن 92 11:25
الهی خاله فدای اون چشمای نازت بشه عسلم ممنونم خاله جون
مامان الیار
15 بهمن 92 13:56
سلام مامانیممنونم که به وبلاگ ما سر زدیناگر دوست داشته باشدی تبادل لینک داشته باشیم سلام عزیزم. خواهش می کنم. شما با افتخار لینک شدی
مامان دانیال- ویانا
17 بهمن 92 15:50
خدا حفظت کنه عزیزم 13ماهگیت مبارک ناناز خاله هزار ماشالا آقا و شیطون شدی مامانی حسابی مواظبش باش این سن اوج شیطونیاشه قربونش برم دوستتون دارم خیلی زیاد ویه آآآآآآآآمین بلند واسه دعای آخرت ممنونم خاله جون . ما هم دوستون داریم
مرمر
21 بهمن 92 2:20
اخی عزیز دلم نگران نیاش مامی جونی نی نی ماهم هنوز راه نمیره البته دوقدم با ترسو لرز برمیداره با زمیشینه پسربااااااااااهوش به موقع خودشون راه مي افتن مامان آرتين جون
مامان امیرارسلان
21 بهمن 92 23:19
چه پسر نازی امیدوارم با امیرارسلان. دوستای خوبی باشید خاله مامان سید عرشي. مرسی به ما سر زدید من لینکتون کردم ممنونم عزیزم. شما هم با افتخار لینک شدی
شقایق(مامان ارشان)
25 بهمن 92 19:39
خاله قربونت بره ماشالا مردی شدی مامانی اسفند نشه فراموش قربون کارای بامزه ات عزیزم. دندونات هم مبارک باشه گلم
شیما مامان شاهین کوچولو
26 بهمن 92 20:09
الهیییییی قربونش بشم من عزیزم من اپم
شیما مامان شاهین کوچولو
27 بهمن 92 10:46
ممنون بهمون سر زدین اسم اهنگ ،پسرم از حسن شماعی زاده ست البته اهنگش خیلی قدیمیه ممنونم عزیزم
مامان کوثری
30 بهمن 92 6:14
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان مهسا و معین
5 اسفند 92 1:50
به به چه پسمل خوشجل وشیرینی خدا براتون نگهش داره دندون جدیدت مبارک گل پسر