سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

چشمانت

1392/3/13 0:27
نویسنده : مامان مریم
713 بازدید
اشتراک گذاری

عرشیای دلبندم

چشمان تو زیباست

چشمان تو پر از امید و هیجان است

چشمهایت مرا جادو می کنند

ای همه آرامش من

من عاشق نگاه هایت هستم

وقتی که صورت مرا در میان دستهای کوچکت می گیری و چشم به چشم های من می دوزی

عاشقت هستم ای همه هستی من .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حنانه زهرا
13 خرداد 92 13:23
خیلی قشنگ بود.تمام احساست مادرانم به دخملم تو حرفات خلاصه میشه
بچه ها خیلی معصوم ودوست داشتنین[hr

مرسی عزیزم. بوس
مامان امیرعطا
14 خرداد 92 2:17
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 11:06

به به عالی بود


ممنونم . شما لطف دارید
مامان ایدین
14 خرداد 92 12:20
ماشالا به این گل پسر خدا حفظش کنه


ممنونم .
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 20:43
سلام سلام مامانی
خوبی؟
نمیدونم قبلا آلبوم عکسای دوستای محمدارشان و دیدی یا نه؟
من میخوام از همه دوستای ارشانم ی عکس براش یادگاری بذارم ک اگر قابل بدونی میخوام عکس نینی شما هم تو دوستای ارشان باشه
اگر دوست داشتی برو ی نگاهی ب آلبوم بنداز (تو قسمت موضوعات وبلاگ هست) و اگر خواستی برام عکس 3تا عکس بفرست ک توش تغییرات نینی معلوم باشه از کوچولویی تا الان
اگر هم وقت نداشتی ک بفرستی بهم اجازه بده ک خودم از وبلاگت کپی کنم.
این آدرس ایمیل منه: hobab.topoli91@yahoo.com
چه خوب عزیزم . موافقم.من آدرس وبلاگتو گم کردم تو آدرسهای نی نی وبلاگ هم پیدات نکردم که لینکت کنم.خودت هم آدرس سایت نی نی وبلاگ را نوشتی نه وبت.خواهشا آدرست را بفرست
امیر مهدی و عمی
15 خرداد 92 17:29
سلام مامانی
من بصورت کاملا اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم.
ماشااله به این فرشته زندگیتون خدا حفظش کنه
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید .
اگه با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید



سلام عزیزم . مرسی .حتما موافقم ولی آدرس وبلاگتو اشتباه نوشتی وارد نمی شم که لینکت کنم
مامانی
15 خرداد 92 18:42
خیلی قشنگ بود


مرسی عزیزم