سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 5 ماهگی

1392/3/6 17:53
نویسنده : مامان مریم
1,185 بازدید
اشتراک گذاری

گل من امروز ٥ ماهگیتو بستی و وارد ماه ششم شدی.=

عزیزم ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را طولانی تر می کردم. الان با

شنیدن اسمت عکس العمل نشون می دی . من و پدرتو کامل می شناسی و هر فرد غربیه را که می

بینی اول گریه میکنی و بعد که می گذره بهشون می خندی.جدیدا نگاه معنی داری به پاهات می کنی و

سعی می کنی به دهنت برسونی اما نمی تونی .صبح ها سر ساعت ٧ بیدار می شی و برای خودت

آواز می خونی که ما هم بیدار شیم. یکم با خودت بازی می کنی بعدش هم خسته می شی و آلارم می

دی که به من توجه کنید . یک مدته که دو تا دستتو می کنی تو دهنت و شروع می کنی به

خوردن .فدای اون دستای قشنگت بشم که هر بار می خوری من و پدرت کلی می خندیم.اساسا هر

اسباب بازی که دست میگیری تو دهن مبارک می ذاری و بعدش هم رها می کنی. پسر عزیزم همیشه

بخند تا ما هم با خنده شیرین تو به زندگی امیدوار باشیم .

عرشیا جان

عرشیا

وقتی عرشیا جان شروع به خوردن دست می کند البته این فرایند مربوط به 2 ماه پیش است

که تاکنون ادامه دارد .

 

عرشیاجون

عرشیاجون

عرشیاجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان حنانه زهرا
7 خرداد 92 6:08
الهی الهی چه بامزه
دخملیم منم چندروزه شروع کرده به انگشت خوردن . یه ملچ مولوچیم راه میندازه که هرکی ندونه فک میکنه چی هست
خدانگهش داره آسیدعرشیارو
خوشگل خاله


مرسی عزیزم . فکر کنم می خوان دندون در بیارن.
آرزو مامان آرش
7 خرداد 92 9:50
سلام ممنون از محبت شما.
ماشاءالله به شیطونک قشنگتون. خدا حفظش کنه.


مرسی عزیزم
مامانی
7 خرداد 92 12:36
ای جان...چه سن خوبیه الان هر روز شیرین تر میشه خدا حفظش کنه گل پسرمونو


مرسی عزیزم
مینا مامی لیانا
7 خرداد 92 18:16
واااااااااااااااااای ماشالله چه نازه این آقا عرشیا خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم .چشمات قشنگ می بینه
مامان امیرعطا
10 خرداد 92 2:00
سلام مامان سید عرشیا. ماشالله چه پسر نازی. خدا حفظشکنه . ببخشین اگه دیر اومدم ما 1 هفته نبودیم. الان لینکتون کردم اگه خواستین شمام لینک کنین باز هم به هم سر بزنیم


مرسی عزیزم .حتما لینک می کنم
مامان سید عرشیا
10 خرداد 92 13:09
مامان امیر عطا وارد وبلاگت نمی شم.اگر امکان داره دوباره وارد کن تا بتونم وارد بشم
مامان ثنا
10 خرداد 92 20:31
ماشالله چه چشماي قشنگي داره گل پسرت


مرسی عزیزم . چشمات قشنگ می بینه
مامان ثنا
10 خرداد 92 20:32
عزيزم تاريخ زايمانتو نگفتي؟


5 دی 1391 بیمارستان پارسیان
مامان امیرعطا
11 خرداد 92 0:52
مامان حنانه زهرا
11 خرداد 92 2:01
سلام ممنون که به دخملم سرمیزنید وتنهاش نمیذارین
درموردعکسام نه.راستش باوجود حنااینفدی وقت ندارم اونارو تواینترنت توسایتای مخصوص درست میکنم. توگوگل بزنید فتوفونیای فارسی براتون طرحارومیاره وشمافقط عکسو وارد میکنین تااپلودکنه وسراخرعکسوداخل طرح تحویلتون میده.به همین سادگی

مرسی عزیزم . از راهنماییت ممنونم.دختر نازتو ببوس

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 خرداد 92 13:12
سلام مریم جونم
عرشیا گلی سلام خاله... تو هم مثل ارشان من چشم تیله ای هستی؟؟؟؟؟؟
آخه دوستای وبلاگی بخاطر رنگی بودن چشمش اسم ارشان رو گذاشتن چشم تیله ای...
ممنونم ک بهمون سر زدی
خوشحالم کردی
اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده
امیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم

سلام عزیزم. رنگ چشمای عرشیا جون فکر کنم تیله ای هست چون همه رنگی توش هست از سبز و خاکستری و آبی تیره. آره حتما لینکت می کنم. مرسی که به ما سر زدی .پسر خوشگلتو ببوس

مامان ملیکا
11 خرداد 92 17:23
عزیزمی
عروسکیه واسه خودش این آقا عرشیا جون


ممنونم عزیزم.شما لطف دارید
شقایق مامان آرشا
11 خرداد 92 23:21
سلام خوشبختم از آشنایی با شما .


مرسی عزیزم. من هم خوشبختم .بوس بوس
انسیه
12 خرداد 92 14:39
مامانی ماشالله پسرنازی داری گلمبه منم سربزن


مرسی گلم.شما لطف دارید.حتما سر می زنم
مامان مانلی
12 خرداد 92 16:09
وای چه پسمله نازی ماشالله تو جونت خوشگل خاله



مرسی عزیزم . بوس
مامان امیررضا
14 خرداد 92 9:29
ماشالا چه پسر خوشگلی خدا حفظش کنه من لینکتون میکنم دوست عزیز.


ممنونم عزیزم . شما هم لینک می کنم
مامان یلدا و سروش
14 خرداد 92 18:33
خانومی اسپند دود کن. ماشاالله به گل پسرت


مرسی عزیزم .
نجمه پیمانی
2 تیر 92 9:47
سلام عزیزم
زنده باشه ایشالا و شاهد موفقیتاش باشین .
مواظب پسر خوشکلتون باشین
خدا حفظش کنه

مرسی عزیزم که به ما سر زدی. پسر نازتو ببوس
مامان ثنا
15 تیر 92 8:27
چقد رفتارای عرشیا جون شبیه ثنای منه. هرچی میخونم میبینم ثنا هم همینطوره. خیلی جالبه. فکر کنم نی نی ها تو سن های خاص رفتارای شبیه به هم دارن


مرسي عزيزم.آره وقتي من هم مطالب شما را مي خوندم به اين قضيه كه جه قدر شبيه هستند پي بردم
مامان مهیار
24 بهمن 93 19:01
سلام خانومی هزار الله اکبر پسر نازی داری خدابراتون نگهش داره مهیار منم کپی پسمل شماست