سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 6 ماهگی

1392/4/8 19:17
نویسنده : مامان مریم
825 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم

امروز 6 تیرماه 1392 است. من اولین بار پس از چند ماه خانه نشینی به سر کار رفتم . ساعت کاری اداره

تغییر کرده بود من نمی دانستم و یک ساعت تاخیر داشتم.با وجود یک ساعت حق شیردهی که می

توانستم زودتر به خانه بیایم ولی زمان دیر سپری شد. خیلی نگران و دلتنگ بودم. دیروز بعد از واکسن 6

ماهگی تب کردی. دیشب تا صبح ناله می کردی. فدات بشم عزیزکم. کاش می شد من به جای تو دردت را

تحمل می کردم .

عرشیای نازم :یک سری از کارهایی که تو این ماه انجام دادی برات می نویسم تا بدانی.

 یک مدته که بد می خوابی.ده بار از یک پهلو به پهلوی دیگر می ری تا خوابت ببره آخرش هم می نالی و

روی پای من یا در حال شیر خوردن می خوابی .

چند ثانیه بدون کمک می شینی و کلا علاقه زیادی به  نشستن داری وقتی تو را روی زمین می ذاریم چندین

غلت می زنی و یکدفعه می بینیم که از بالای اتاق به پایین اتاف اومدی . پشت سر هم دمر می شی ولی

هنوز نمی تونی سینه خیز بری. هر چه تلاش می کنی نمی تونی .

قربون پاهای نازت بشم که وقتی تو دهن می کنی همچنان مک می زنی انگار داری غذا می خوری.

 

عرشیا جانم

حدود یک ماهه که غذا خور شدی. البته حریره بادام که با شیر خودم مخلوط می کنم و خیلی دوست داری.

2 هفته ای میشه که سوپ هم می خوری .

 

 

اولین بار مامان مهناز برات درست کرد.

علاقه زیادی به موبایل داری . دست هر کی موبابل می بینی جیغ می کشی تا بهت بدن .

از قایم موشک و دالی موشه خیلی خوشت می یاد.

ماشاله جدیدا خیلی شیطونی می کنی هر وقت می خوام پوشکت کنم آن قدر ورج و ورجه می ری که از

کنترلم خارج میشی .آخه می خوای فضولی کنی و همه چیزو دست بگیری .

راستی یادم رفت تولد بابایی تقرییا مقارن با 6 ماهگی تو بود .تو خونه مامان مهناز یه مراسم کوچولو

گرفتیم .البته خاله نجمه هم اومده بود. خیلی خوش گذشت.

 

پسر عزیزم تولد نیم سالگیت مبارک باشه. تولد بابایی هم بهش تبریک می گیم. انشاله سایه بابایی

سالیان سال بالای سرمان باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان آرینا مو فرفری
7 تیر 92 1:25
عزیزم 6 ماهگیت مبارک. سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان ساتیار
7 تیر 92 6:11
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
http://satyarjun.niniweblog.com



مامان امیرعطا
8 تیر 92 1:53
سلام . مبارک باشه. تولد 60 سالگیت کوچولو خان.....

مرسي گلم
مسيحا
8 تیر 92 12:46
سلام ، ممنون كه به وب من سر زدين اگه خواستين منو با عنوان دنياي مسيحا لينك كنين و بگين با چه عنواني با افتخار لينكتون كنم

ممنونم . عزیزم لینک شدی. لطفا با اسم سید عرشیا لینک کنید . پسر نازتو ببوس

مامان کسری
8 تیر 92 13:34
چشم خوشگله تولد 6 ماهگیت مبارک.ایشالله 100 سالگیت
ممنونم عزیزم
نیلوفر
8 تیر 92 21:37
سلام عزیزم مبارک باشه .مرسی که بهمون سر زدید.بازم منتظرتونیم


ممنونم. باشه حتما سر مي زنيم
♥ نیم وجبی ♥
9 تیر 92 13:12
فدای این پسر نااز و خوشگل
مرسی که سر زدین، با کمال میل لینکتون کردم


ممنونم عزیزم. شما هم لینک شدی.راستی شما دختر خاله آقا کسری هستید یا مامانش ؟
مامان ویهان
9 تیر 92 15:10
سلام مامان عرشیا ممنون به ما سر زدین شما هم با افتخار لینک شدین... ای خدا چه ناز غذا میخوره هزار ماشالله


ممنونم عزیزم .شما هم لینک شدی .از این به بعد زودتر می تونیم به هم سر بزنیم .
مامان امیرعطا
9 تیر 92 17:32
خاله جونی من رای میخام. لطفا به وبمم بیا و عکسمو ببین و 1رای بهم بده ممنونم . عرشیا جونو ببوسین.
♥متین من♥
10 تیر 92 1:25
وای چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه عزیزم من متین بردم آتلیه انار که کار اصلی شون تخصصی کودکان هست (فلکه گاز -خ جهاد سازدگی- بطرف بابا بستنی - ساختمان زر)
آرایشگاه کودکان هم پاساز زیتون طبقه سوم آرایشگاه لبخند
منم از اینکه با یک همشهری دیگه اشنا شدم خیلی خوشحال شدم
لینکت میکنم

مرسي عزيزم از راهنماييت

مامان رایان
10 تیر 92 15:19
سلام ممنون به وبلاگ پسملی من اومدی ماشالا چه گل پسری .من شماروبا اجازه به دوستان رایان اضافه کردم.


مرسي گلم.شما هم با افتخار لينك شدي
♥متین من♥
10 تیر 92 17:17
مامان عرشیا جون خیلی ممنونم که به متین رای دادی امیدوارم جبران کنم .... عزیزم منم لینکت کردم بیشتر بهت سر میزنم ببوس عرشیا خوشکل رو
مامانی
12 تیر 92 13:22
تولد نیم سالگیت مبارک نی نی خوشگل


مرسی عزیزم
مامان حنانه زهرا
12 تیر 92 14:10
الهی خاله فدات بشه با این شیطنتای شیرینتمنکه میدونم مامانی چی میکشه از دستت یا چقد خوشحالهراستی مامانی غذای کمکی رو زودشروع نکردی اخه از اوایل 7ماهگی شروع میکننعکساتم خیلی قشنگه خوخشل خاله


مرسی عزیزم. حنانه جان چه طوره ؟ غذای کمکی را با مشورت پزشک یک ماه زودتر شروع کردم چون من باید سر کار می رفتم و او ناچارا عادت به غذایی غیر از شیر من
بابای یسری جان
12 تیر 92 16:03
باز هم سر زده بیایید ،
کمی آشفتگی بد نیست ،
آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار،
و مرتب کردن ِموهای پریشان ،
بهانه ای می شود برای زندگی ام .

شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.


ممنون از لطف شما . حتما به شما سر خواهم زد .


معصومه
12 تیر 92 22:24
نی نی شما هزار ماشالله داره... نی نی ما چطور؟
بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 23:35
تولد نیم سالگی گل پسری مبارک.
فدای تو که اینقدر نازی


ممنون عزیزم
بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 23:35
تولد بابایی مهربون هم مبارک باشه


مرسی گلم

بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 23:35
سلام پسرم سروش تو یه مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم اگه تونستید کد 376 رو به 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون از لطفت تون


سلام عزیزم. حتما رای می دم .عکسش هم خیلی باحال شده.ای جانم شکمو

معصومه زن عموی بردیا
13 تیر 92 14:51
عزیزم من زن عموی بردیا هستم
♥ نیم وجبی ♥
13 تیر 92 19:06
من دختر خالش هستم عزیز
مامان ویهان
14 تیر 92 0:45
عرشیا جان کجایی نیستی خاله جون...[hr

ببخشید چون چند روزه سرکار میرم سرم خیلی شلوغه . حتما در اسرع وقت بهتون سر می زنم .
مامان ثنا
15 تیر 92 8:22
ای جانم. ماشالله به این پسمل بانمک و ناز. خدا حفظش کنه براتون مامانی. دوست داشتی تبادل لینک کنیم. راستی چطور قبل 6ماه بهش غذا دادی؟ با مشورت دکتر؟ منم خیلی دوست دارم بهش بدم. ولی میترسم قبل 6 ماه. حریره بادم رو چطور درست میکنی؟ من دیروز 1 بار درست کردم اینقد سخت بود که گفتم دیگه درست نمی کنم. آخه فرنی و سرلاک هم بهش میدم.


مرسي گلم. با افتخار لينك شدي.من با پزشكش مشورت كردم به خاطر اينكه عادت كنه به غذاي تكميلي در نبود من گفت اشكال نداره.من سر كار مي رم. غذا درست كردن خيلي سخته.روشي كه حريره درست مي كنم در وبلاگت توضيح مي دم. دخترتو ببوس
مامان ثنا
15 تیر 92 11:22
مامان عرشیا جون میتونی بیای نی نی گپ؟


چه طوري بايد بيام ؟ بلد نيستم .
منا مامان اریان
18 مرداد 92 5:44
سلام عزیزم ماشالا چه پسمل خوشگلی داری
ممنون که به وبلاگم سر زدید


خواهش می کنم عزیزم