سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

از کجا آغاز کنم

1392/4/17 0:39
نویسنده : مامان مریم
643 بازدید
اشتراک گذاری

عرشیای عزیزتر از جانم

از کجا آغاز کنم .....

که زمان چنان شتابان و بی رحم می گذرد که فرصت شادمانی را از عقربه ها می گیرد 

کاش می شد زمان را در این روزها نگه دارم

در این روزهایی که تو به من لبخندهای بی دلیل و با دلیل هدیه می دهی

در این روزهایی که مدام در حال غلت زدن و تلاش برای پیشروی هستی

در این روزهایی که با چشمانت به من خیره می شوی و من غرق در زیبایی تو هستم

در این روزهایی که به دنبال آغوشم می گردی وقتی به تو می نگرم

در این روزهایی که لثه های صورتی ات دردناک است و من نگرانی ناراحتی ات

در این روزهایی که بازی کردن را خیلی دوست داری

در این روزهایی که با خنده هایت جانی دوباره به ما ارزانی می داری

در این روزهایی که با صدای لالایی من به خواب می روی

در این روزهایی که هر چه تو را می بوسم باز هم سیر نمی شوم

در این روزهایی خسته از بی خوابی ولی زنده به لبخندت و عشقت روزم آغاز می شود

در این روزهایی که هر ثانیه خدا را بیشتر حس می کنم و مادرم را قدر می دانم بی اندازه

 

عرشیا جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعطا
16 تیر 92 18:21
سلام. خیلی زیبا نوشتی عزیزم. واقعا کاش میشد.........
راستی عزیزم عطا تو مسابقه نی نی شکمو شرکتکرده میشه لطفا به سایتش بیاین و 1 رای بدین بهش.ممنون.اگه دادین خبرم کنین . متشکرم.


مرسی عزیزم. من به امیر عطا جون رای دادم . انشاله رای بیاره

مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 21:08
بیست بیست بود هم متن هم عکس گل پسری جون


مرسی. شما لطف داری عزیزم
مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 21:08
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
♥متین من♥
17 تیر 92 14:01
سلام مریم جون واقعا ممنونم خیلی خیلی بابت اینکه به متین رای دادی ازت تشکر میکنم امیدوارم بتونم جبران کنم مرسی سید عرشیا رو ببوس


خواهش می کنم عزیزم . کاری نکردم
مامان حنانه زهرا
19 تیر 92 12:23
بازم اپم


باشه عزیزم

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 تیر 92 16:00
ای جوووووووووووووووووووونم
مامان ویهان
20 تیر 92 0:48
متن خیلی قشنگی بود... پسر گلت رو ببوس... آخ که همه مامانا بی خوابی دارن...


مرسي عزيزم.
♥متین من♥
20 تیر 92 16:21
ای جانم عرشیا ناز و دوس داشتنی
بــــــــــــــــــــوس


مرسی گلم .
مهسا مامان نورا
22 تیر 92 12:34
پسر نازم چقدر ماهی خوشحالم که به ما سر زدید مامان مریم خوشحال میشم به کد 190 واسه نورا رای بدید.
مامان ثنا
29 تیر 92 10:11
یه بوس سفت از اون لپات عرشیا جونم.
زیبا نوشتی مامانی. دستت دردنکنه


مرسی عزیزم

مامان دانیال
31 تیر 92 9:42
سلام مامان مریم جون ماشالا هزار ماشالا به این آقا عرشیای خوشگل و ناز دلم براش ضعف رفتاسفند یادت نره در ضمن اگه موافق به تبادل لینک هستید بهم خبر بدین ممنون میبوسمتون


مرسي عزيزم .با افتخار لينك شدي