سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 7 ماهگی

1392/5/7 1:37
نویسنده : مامان مریم
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان : امروز هفت ماهگیت به لطف خدا تموم شد و وارد ماه هشتم زندگیت شدی. چه قدر

خوشحالم و خداوند بزرگ را شاکرم که نعمت را بر ما تمام کرد و فرشته نازی چون تو را به ما هدیه داد

پسر خوشگل من ، هنوز خبری از دندونات که تو لثه هات دیده می شن نیس اما کلی بلا شدی. دیگه مثل

قبل روی پای من در حال لالایی گفتن نمی خوابی. عادت کردی یا در حال شیر خوردن یا در حال هل

خوردن در گهواره چشماتو ببندی.

پسر گل من ، دیگه کامل بدون کمک می شینی البته هنوز هم در اطرافت بالشت می ذارم

 

 

چند روزه صداهای بامزه در میاری مثل آقا - قا- ق - د - آ - ا

عاشق صدات هستم عزیزکم

قطره آهن و مولتی ویتامینو می شناسی( البته از چند ماه پیش می شناختی)تا من قطره دست میگیرم

دهنتو سفت می بندی اما من نامردی می کنم و برات شکلک در میارم و تا تو می خندی قطره ها را تو

دهنت می ریزم.

خدا را شکر تو بغل همه می ری. مخصوصا دخترخانمای خوشگل . وای وای وای. تازه به همشون هم

می خندی.دوست داری از صبح تا شب کنارت بشینیم و باهات بازی کنیم. به ما اجازه رفتن تا دو متر اون

ور تر رو نمی دی. اگر بدونی همه وقتم برای تو می ره . به هیچ کاری نمی رسم . امروز که از اداره

برگشتم خیلی خسته بودم مخصوصا که دیشب شب احیا بود . آرزو داشتم 10 دقیقه بخوابم ولی تو

وروجک مامان مگه می ذاشتی حق نداشتم از تو اتاق بلند بشم چه برسه به اینکه بخوابم . از ساعت 2 تا

6 از کنارت تکون نخوردم و با هم بازی می کردیم .همه این بی خوابی ها به یه لبخند زیبای تو می ارزه

همشو به جون می خرم .

عرشیای عزیزم چند روزه که سینه خیز رفتنو یاد گرفتی . عاشق این حرکتت هستم وقتی از فاصله دور

صدات می کنم و تو تلاش می کنی که خودتو به من برسونی.

 

هفته پیش 3 روز تب کردی و بعدش تعدادی دونه های قرمز رنگ تو بدنت ظاهر شد . از اون جایی که دایی

محمد که سال آخر پزشکی هست و ازش پرسیدم گفت  که جای نگرانی نیست باز هم ،تو را پیش پزشک

بردیم

 

اون هم گفت که تب رزوئلا هست و درمان ندارد و خودش خوب می شود . یعنی ویروس نوع 6 بود که از

طریق بزاق دهان منتشر میشه. خدا را شکر همان روز خوب شدی و تمام دونه ها محو شد . قربونت برم

عزیزم خدا نکنه که تو هیچ وقت مریض بشی . نمی دونی چه قدر استرس داشتم . انشاله درد و بلات

بخوره تو سر من .

دیگه جونم برات بگه عزیز نازم جدیدا به کار تقلید رو آوردی. وقتی غذا یا آب نمی خوری ما الکی غذا را

جلوی دهنمون می بریم تا تو ببینی که خوشمزه هست که ما می خوریم بعدش شروع می کنی به

خوردن.

یکی دو روزه که دست زدنو یاد گرفتی البته نه کامل . دستات رو هم جفت نمی شه تو هوا می زنی

قربون دستای کوچیکت بشم که من هر روز غرق بوسه می کنم.

وقتی هم سرمونو تکون می دیم می گیم سر سری تو هم دقیقا همون کار را می کنی و سرتو تکون میدی

عاشق لپ تاپ ، کنترل تی وی هستی

 

عاشق خوردن ماست و نون هستی

 

 

عرشیای من نمی دونی که چشمات با من چه می کنه فقط وقتی که نگام می کنی چنان دلم از شیطنت

نگات می لرزه که حس می کنم چه قدر زیبا هست فدا شدن برای کسی که تمام دنیای من است

چه قدر دوست دارم که بدانی تو تمام دنیای منی

چه قدر دوست دارم که بدانی چه قدر دوستت دارم

چه قدر دوست دارم که بدانی هیج وقت این لحظات را فراموش نمی کنم

چه قدر دوست دارم که بدانی نیم نگاهت را به تمام دنیا نخواهم فروخت

چه قدر دوست دارم که بدانی که با دو چشمان قشنگت هر شب سخن می گویم

چه قدر دوست دارم که بدانی پدرت به عشق تو زنده است

چه قدر دوست دارم که بدانی مهربانی هایم را مرزی نیست

چه قدر دوست دارم که بدانی فقط می نویسم که یادآوری کنم به یادت هستم

باورش با تو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

عمو احمد
7 مرداد 92 3:43
عمو جون بلا دور باشه ازت
همیشه زیر سایه پدر و مادر زنده و سلامت باشی


مرسي عمو جون
مامان حنانه زهرا
7 مرداد 92 14:14
آخی مامانی اینقد من سید عرشیارو دوست دارم که نگو مخصوصا عاشق چشاشم به کی رفته آخه؟
چقدرم بامزه ماست میخوره هزار ماشالله خوش تیپم که هست
راستی مامانی موهای سید عرشیام نریخت؟دخمل من خیلی موهاش ریخته


مرسی عزیزم.شما لطف داری . موهای عرشیا خان ریخت اولش مشکی بود ولی الان رنگش عوض شده

معصومه زن عموی بردیا
7 مرداد 92 14:38
الهی بمیرم برات فرشته ناز و کوچولو خدا نکنه مریض بشی


مرسی عزیزم
مامان امیرعطا
8 مرداد 92 16:35
سلام. خدا حفظ کنه عرشیا جونو براتون. یواش یواش داری آقا میشی ها خاله جونی. آفرین که قطره هاتو می خوری عزیزم. مواظب خودتم باش



ممنونم عزیزم
مسیحا
8 مرداد 92 17:55
سلام عزیزم ، الهی چقدر شیرین شده این خوشگل پسر قبلا لینکتو گذاشته بودم نمی دونم چرا پریده بود، به هر حال دوباره با افتخار لینک شدین


مرسی عزیزم
مامان حنانه زهرا
8 مرداد 92 23:13
اپم گلم


باشه عزیزم . میام
مامان ثنا
9 مرداد 92 0:08
ماشالله به عرشیای عزیزم با این پیشرفتای زیادش. میفهمم که با هر کار جدید چقد ذوق میکنی. منم همینطورم. خدا ایشالله به حق این شبا همه نی نی ها رو برای مامان باباهاشون سالم وصالح نگه داره. الهی آمین
راستی با اجازه لینک شدی . خیلی قبلا می خواستم لینکت کنم. فراموش کرده بودم


مرسی عزیزم. لطف کردی
مامان ویهان
9 مرداد 92 15:21
ماشالله به این جوجوی ناز... تب روزئلا زیاد شده اینجا هم چند تا از بچه های آشنا مون گرفتن... انشاالله که دیگه هیچ وقت مریض نشی.. گل پسرت رو ببوس


ممنونم عزیزم.
مامان بردیا
9 مرداد 92 18:13
جانمممممممممممم.خدا كنه ديگه هيچ وقت مريض نشي كوچولوي نازم



ممنونم عزیزم
حمید
10 مرداد 92 9:58
برای عرشیای عزیز:

می‌نویسم از تو ای زیبای من

می‌سرایم از تو ای رویای من

ای نگاهت سبزتر از سبزه زار

می‌نویسم بی قرارم بی‌قرار







ممنون. دختر خوشگلتون ( سوگند خانم) را ببوسید
نازنین
10 مرداد 92 23:56
ای جانم به گل پسرمون مسی که به ما سر زدید ایشالله رنک چشاش عوض نمیشه



مرسی عزیزم
مامان شایان
11 مرداد 92 4:58
سلام به مامان عرشیای گل پسر ناز !وبلاگ نازی داره پسر نانازتون !ایشالا همیشه زیر سایه پدر مادر سلامت باشه! مریم جون میخواستم اگه اشکال نداره بذونم واسه اپلود کردن عکسهای عرشیا جون از چه سایتی استفاده میکنی ؟اخه اکثر سایت ها فیلتر هستن !من عکسهای پسر مو که قبلا اپلود کرده بودم و هیچ مشکلی نداشت الان ضربدر نشون میده !میشه کمکم کنید؟


سلام عزیزم . من از سایت نی نی وبلاگ استفاده می کنم به شما هم پیشنهاد می کنم که مطالب وبلاگتو به این سایت انتقال بدی. برای آپلود عکس مشکلی ندارم چون با یک کلیک عکسمو آپلود می کنه به این راحتی. اصلا تو هیچ سایت دیگه ای هم نمی رم. خیلی امکانات دیگه ای داره که اگر تو سایتش بری متوجه می شی. باز اگر سوال داشتی خبرم کن. در ضمن اگر اجازه بدی تو را لینک کنم . به من اطلاع بده

مامان فرحان
11 مرداد 92 16:25
سلام خاله مبارک باشه 7 ماهگیت ان شاله 700 سال زنده باشی همین طور شیطونی کنی پسر قشنگ


ممنونم

مهدیه
11 مرداد 92 18:15
خاطره ی تولد گل پسرت رو تو وبلاگ مادرانه ثبتکردم!
به امید موفقیت همیشگیش!


مرسی عزیزم
ماماني
12 مرداد 92 12:04
سلام عزيزم
ايشالا هيچ بچه اي مريض نشه و خدا به همه ي مريضا شفا بده.
منم جديدم
بهم سر بزنين خوشحال ميشم.


باشه حتما
دوست
12 مرداد 92 12:11
ايشالا خدا به همه مريضا شفا بده


مرسي عزيزم
شیما مامان شاهین کوچولو
12 مرداد 92 15:36
سلام به مامان عرشیا جون خوبی؟؟؟
پسرمون خوبه؟؟؟؟ ایشاله از چشم بد دور باشه . نوشته بودی تب کرده بود شاهین منم 3 هفته پیش همین ویروسو گرفته بود 4 روز تب داشت بعدشم صورتش پر دون دون قرمز شد تو عکساش معلومه.
عزیزم پسرتو اسپند کن چش نخوره
اون چشمای خوشگلشو بخوووووووووووووورممممممممممم


ممنونم شیما جون. لطف داری

مامان آندیا
13 مرداد 92 23:35
وای چه چشای خوشگلی داری خاله، به مامانت بگو کلی برات اسفند دود کنه
ماشالا خیلی ناز و دوست داشتنیه.


مرسی عزیزم
مامان دانیال
14 مرداد 92 9:26
شلام عشق خوشمزه خاله الهی فدات بشم من عسل دلم میخواد گازگازیت کنم یه عالمه
هزار ماشالا به این خوشگل پسر باهوش قربون اون نون و ماست خوردنت برررررررررم منمامانی بجای من بچلوش یه عالمه بعدشم بوسه با رونش کنببخشید اینقدر دیر سرزدم در گیر اسباب کشی هستم عزیزای دلم


مرسي شما لطف داري عزيزم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 مرداد 92 12:58
_____________***____****
______________***____****
______________***____****_¯_¯_¯_¯.
______________***ـــ____***
********______***____***
********______***____*** _¯_¯_¯_¯.
_____***______***_____ـ**********ـ________***
_____***______***_____***********________***
*****************____________***_________***
*****************____________***_________***
_______________________________***________****
______________________________**************
______________________________**************
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&

راستی خاله جون میشه تو قسمت لینکها اسم ارشان رو اصلاح کنی لطفا؟ آ رو بردار و ب جاش ا بذار. ارشان... میسی


باشه عزیزم حتما

دکتر شیوا سروری
16 مرداد 92 22:09
سلام عزیزم با دانستنی های آنلاین در خدمت شما هستیم
و پاسخگویی سوالات شما میتوانید ایمیل وبلاگ رو ادد کنید تو یاهو باتشکرshivasarvari56@yahoo.com


خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
28 مرداد 92 16:41
خیلی زیبا برای کوچولوت نوشتی مامان مهربون.
ایشالله سایه تون همیشه بالای سرش باشه.
زیبا یارم تقدیم به تو


ممنونم
سمیرا
30 مرداد 92 19:27
سلام خاله جون الهی فداش چه چشمایی واییییییی ماشا...داره بخداخدا حفظش کنه براتون
فقط تو عکس اولیش که نوشتین مریض نشه اصلاحش کنید نوشتید بشی
بازم ببخش خاله فضولی کردم


ممنونم. عزیزم اشتباه نشده . نوشته ام که خدا نکنه که هیچ وقت مریض بشی . شما خدا نکنه را ندیدید.بازم هم ممنونم که گفتین.

سمی
3 شهریور 92 8:02