سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

گردش شبانه

1392/7/12 21:38
نویسنده : مامان مریم
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

دیروز 5 شنبه 11 مهر ماه بود و من و بابایی تصمیم گرفتیم برای هواخوری تو را اولین بار به پارک محله

ببریم.قبل از رفتن وقتی تو را آماده کردیم چند تا عکس ازت گرفتیم مخصوصا روی بارفیکس که خیلی دوست

داشتی دستاتو روی بارفیکس بگیری عزیز دلم ...

 

 

 

ا

 

این جا هم توی محوطه مجتمع بودیم که تو دنبال پیشی می گشتی تا پیداش کنی .

 

 

از اون جایی که وسایل بازی که تو پارک بود هیچ کدام مناسب سن تو نبود ما فقط از کنارش رد می شدیم

و از تو عکس می گرفتیم.این هم یک سری از عکسای گردش شبانه دیشب

 

 

 

 

 

 

آخرش هم با وجودی که خیلی خوابت می اومد ولی دلت نمی اومد که بخوابی . به زور خودتو بیدار نگه

میداشتی . در نهایت تو راه برگشت خوابیدی.

 قربون روی ماهت بشم فقط دوست دارم بدونی که خیلی دوست دارم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

کیانا
12 مهر 92 22:29
عرشیا جونم عاشقتم . امیدوارم بهترینهای دنیا نصیبت بشه.


ممنونم عزیزم . کیانا جان وبلاگ نداری ؟ چه طور با وبلاگ عرشیا آشنا شدی گلم ؟
مرمر
13 مهر 92 1:13
سلام موش موشک من
کوچولوی نانازی
دل خاله برات تنگ شده بود قوربونت برم من





ممنونم عزيزم. ما هم دلمون براي آقا پسر شما تنگ شده
کیانا
13 مهر 92 1:46
سلام من عاشق بچه های خوشگلم.البته بچه های سبزه و چشم و ابرو مشکی و ببخشید یه کم پشمالو رو خیلی دوست دارم برعکس بقیه . فکر میکنم از وبلاگ محمدطه بود که وبلاگ خیلی از بچه ها رو باز کردم. خدا همه شون رو برای پدر و مادرشون نگه داره . ولی چه کنم که یه دل نه صد دل عاشق پسر شما شدم . خیلی دوست داشتنیه . امیدوارم باعث افتخارتون بشه.






مرسي عزيزم .ممنونم كه عرشيا را دوست داري انشاله كه بهترين سرنوشتها نصيبت بشه عزيزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم




كيانا
13 مهر 92 10:28
بله منم ميگم عرشيا جون خيلي خاصه كه من كه خيلي بچه هاي بور جذبم نميكنن اينقدر عاشقش شدم . وبلاگشم به خيليا نشون دادم ميگن تو كه بچه هاي روشن رو دوست نداري اين يكي خيلي نازه. شايد براي اينكه برادرزاده خودم خيلي سبزه است و دوستش دارم بيشتر سبزه ها رو دوست دارم.ولي اين كوچولوي نازنازي خيلي خواستنيه. چون علاوه بر خوشگلي خيلي هم بانمكه وجذاب. اون خصوصياتي هم كه تو كامنت قبلي گفتم به اين منظور بود كه عرشيا خيلي خواستنيه كه من برخلاف سليقه ام اينقدر دوستش دارم .هزار تا بوس براي اين شاهزاده خوشگل.


ممنونم عزيزم كه به عرشيا لطف داري

كيانا
14 مهر 92 10:46
سلام عشق كوچولوي من پس عكساي آتليه ات كو؟روزي چند بار بهت سر ميزنم ولي خبري نيست.قربون خنده هاي خوشگلت .


ممنونم . عكسا هنوز آماده نشده عزيزم
مامان مبينا
14 مهر 92 11:02
خاله جون ايشالا خدا حفظت كنه برا مامان بابات


ممنونم خاله جون
مامان مبينا
14 مهر 92 11:03
آفرين به به پسري كه از الان ورزشكاره و بارفيكس مي زنه


ممنونممممممممممم
مامان مبينا
14 مهر 92 11:07
هيچ لذتي تو دنيا بالاتر از گردش با بچه نيست . خييييييلي شيرينه


آره عزيزم . خدا را هزاران مرتبه شكر
مامان مبينا
14 مهر 92 11:08
خصوصي داري عزيزم


باشه عزيزم
مامام حنانه زهرا
14 مهر 92 12:02
جیگرشو بخورم با این تیپش
با این علاقه ای که داره اگه کمی بزرگترشه دیگه توخونه نمیمونه عزیزم



ممنونم
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 92 23:14
کوچولوی ورزشکار چقدر تو اون عکسی که میله بارفیکسو گرفته با نمک افتادهههههههه چه ذوقی هم میکنهههههههه...ای جانم


آره خاله جون ورزشکار شدم
مامانی
15 مهر 92 12:19
ماشالا چقدر جیگره این پسر عاشق عکسای خندونشم.خدا حفظش کنه



ممنونم عزیزم
مامان فرحان
15 مهر 92 20:05
قوربون بارفیکس رفتنت بشه خاله عزیزم


ممنونم
مامان ایلیا
16 مهر 92 13:16
سلاااام سلااام.
وااای خدا قربون عرشیای خوشگل خودم بشم الاهی.
هزار ماشالله خیلی ناز تر و با نمک تر شده مامانی.
عکساشم خیلی شیرین افتاده درست مثل خودش
مامان مهربونش یه عالمه از طرف من بوسش کنید


ممنونم عزیزممم
مامان كياراد
16 مهر 92 14:59
روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


ممنونم
سمیرا
16 مهر 92 22:57
وای چقد این پسرنانازه الهییییییییی
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم



ممنونم . عزيزم شما آدرس وبلاگ نذاشتي تا لينكت كنم.
سمیرا
17 مهر 92 20:10
http://fandogh92.niniweblog.com

عزیزم ادرس وبلاگم


عزیزم شما با افتخار لینک شدی و آدریان جون هم شد جز دوست های عرشیا
مامان رادمهر
19 مهر 92 0:05
همیشه به گردش پسر خوشگل



ممنونم خاله جون
هستی وداداشش هیربد
19 مهر 92 19:10
سلام مرسی به وبلاگ داداشیم سرزدین من شمارولینک میکنم هزارماشالله عرشیاجون خیلی خوشگله



ممنونم عزیزم. شما هم با افتخار لینک شدی گلم
مامان بردیا
20 مهر 92 8:42
عزیزم ماشالا مرد شدی واسه خودت


ممنونم خاله جون
مامان بردیا
20 مهر 92 8:42
فدای اون قیافه ی متفکرت


ممنونم عزيزممممممممم
كيانا
20 مهر 92 10:34
ميدوني چند روزه ازت خبر جديدي نداريم؟يه فكري به حال عاشقات بكن.


انشاله در اسرع وقت با کلی عکسای جدید میام عزیزم
مامان رایان
20 مهر 92 14:38
عزیزمممممممممم همیشه به گردش و شادی


ممنونم خاله جون

مامان امیرعطا
21 مهر 92 0:52
شهرزاد
21 مهر 92 12:09
نه من می خوام بدونم پسر انقدر خوشگل می شه؟ نمی شه دیگه آخه من خیلی دوست دارم خوشگل پسر عاشق اون عکسشم که دنبال پیشی می گرده دستش رو صورتشه...مریم جوون کارت در اومده دیگه ! صبر کن بزرگ بشه دخترا پاشنه ی در خونتونو از جاش د ر میارن


مرسي عزيزم
کیانا
23 مهر 92 20:11
سلام مامان عشق من . بیصبرانه منتظر عکسای این پرنس خوشگلم . اگه اجازه بدید چند نا از عکسای عرشیا جونم رو تو کامپیوترم saveکردم. ضمنا عیدتون مبارک باشه.


سلام عزيزم. ما مسافرت بوديم . در اسرع وقت عكساي مسافرت عرشيا را ميذارم
کیانا
25 مهر 92 13:25
ای بی معرفت . جواب اینهمه ابراز عشق اینه؟
مامان بردیا
25 مهر 92 20:52
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/°ـ °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_______________ ~~~~/____________________\~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-آپم
مامان پندار
28 مهر 92 2:45
قربون تو پهلوون کوچولوی خوشگل با بارفیکس زدنت عزیزم


مرسي عزيزم