سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

پایان 14 ماهگی

1392/12/8 0:21
نویسنده : مامان مریم
1,638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

امروز 5 اسفندماه 1392 است و 14 ماهگی را به لطف خدا به اتمام رسوندی.عزیزم تو این مدت آن قدر

مشغله کاری داشتم که فرصت نمیشد برات بنویسم.

عرشیای نازم کماکان ٧ تا دندون داری و هنوز دندون های جدید تشریف فرما نشدند ولی تو این عکس

پایین دستاتو تو دهنت می کنی مشخصه میخواد یک مروارید دیگه بیرون بیاد.

 

 

چند تا از کارهایی که انجام میدی را می نویسم تا برات به یادگار بمونه .قلب

 

 

خودت دوست داری با دستای کوچولوت غذا را تو دهنت بذاری. ما هم به این نتیجه رسیدیم وقتی میخوایم

غذا بخوریم یک ظرف غذا جلوت بذاریم تا خودت برداری. قربون شعور پسرم برم . آن قدر لذت می بری که

می تونی همزمان با ما غذا بخوری که از تو چهره ات مشخصه ....

نازی کردنو یاد گرفتی.وقت می گم عرشیا مامان را نازی کن دستاتو روی صورتم می ذاری و آرام نوازش

می کنی.

عزیزم پدرت ، بهمن ماه مثل ماه قبل ماموریتی به جنوب کشور داشت و من و شما باز هم تنها شدیم.

برای اینکه حوصله ات سر نره دو روز 5 شنبه و جمعه تو را به پارک مجتمع برای تاب بازی بردم. البته هوا

کمی سرد بود.

 

 

 

چند وقته که یاد گرفتی کشوهای میز آرایش را می کشی و هر چی توشه را می ریزی بیرون. بنابراین

بنده مجبورم داخل کشوها را هر چند روز خونه تکونی کنم و همه چیزو مرتب بچینم سر جاش.

هر موقع میرم گازو روشن کنم تا غذا درست کنم فورا خودتو به گاز می رسونی و آویزونش می شی و

زیر غذا را خاموش می کنی .

هر وقت من و تو تنها هستیم هر جا میرم دنبالم میای . هیچ کاری نمی تونم با وجود تو انجام بدم. متفکر

یه مدت هست که می تونی چند ثانیه روی پاهای کوچولوت بایستی البته خودت نمی تونی از روی زمین

به تنهایی بلند بشی و بایستی.

خودت لباساتو می خوای بکنی تنت عزیزم ؟؟

ماشالله چه قدر بانمکی.قلب

 

 

 

هر وقت مهمون داشته باشیم یاد گرفت ی به محض ورود آنها دست بدی و موقع خداحافظی بای بای

کنی.

زیر میز ناهارخوری میری و دوست داری که باهات دالی موشه کنیم .

 

 

 

اینجا هم داری با کنترل کانال عوض می کنی عزیزممممممم

 

 

وقتی آهنگ میشنوی پاهاتو تکون می دی و نانای می کنی

تو این عکس هم این جوری نگاه تلویزیون می کنی

 

 

مثل پدرت عاشق تخمه هستی. وقتی دست پدرت تخمه می بینی فوری میری به سمتش

و اشاره می کنی که به من هم تخمه بده.

آن قدر آب خوردنو دوست داری که من باید از تو یاد بگیرم آب بخورم . وقتی تشنه میشی خودت میری به

سمت یخچال و می گی آب . وقتی هم بهت آب می دیم ول کن نیستی پشت سر هم آب میخوای.

وقتی هم شیر بخوای خودت به سمتم میای و اشاره می کنی به شیر.

عمرم ؛ موقعی که خوابت میاد فقط به سمت من میای و می دونی که از پدرت کاری ساخته نیست . الان

هم مثل ماههای قبل در حال شیرخوردن میخوابی .

از بین اسباب بازیهات بیشتر از همه علاقه به ماشین و دوچرخه داری. مخصوصا ماشین و دوچرخه ایی

که دایی محمد برات خریده .قربون هردوتون برم که خیلی دوستتون دارم.

 

 

 عرشیای گلم وقتی سوار ماشین میشیم روی صندلی مخصوص ماشین نمی شینی و گریه می کنی که

تو بغلم باشی وقتی هم که بغلت می کنم آن قدر شیطنت می کنی که آرزو می کنم ای کاش خواب می

رفتی. چون یه لحظه آروم نمی شینی .

چند تا عکس از نحوه خوابیدت عزیزم

 

 

 

عکسای آلبوم را خیلی دوست داری مخصوصا عکسای من و پدرت

وقتی صدای آبو از حموم می شنوی میری پشت در می شینی و آن قدر در می زنی تا در را برات باز کنن.

پسر چشم زیبای من ، فدای تمام شیطنت هات برم 

پسرم من نوشته های این پست را با این جمله به اتمام میرسانم که خداوند قلب مادر را از عشق قالب

کرد . پس بدان من عاشقت هستم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زری
6 اسفند 92 1:05
عزیزم رفتارای پسرت چقدر شبیه پسر منه
طراح نو
6 اسفند 92 1:17
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
شهلا مامان امیرارسلان
6 اسفند 92 14:23
عرشیا جونم دیگه حسابی شیطون شده گل پسر. خیلی عکسات ناز بود خاله ممنونم عزیزم
کیانا
6 اسفند 92 14:53
سلام عشق کوچولوی من چه زلفایی داری عزیزم ببخشید مریم جون ولی عرشیا جونم 5 اسفند 13 ماهش تموم شده سلام عزیزم. میشه توضیح بدی. آخه من فکر می کنم 5 دی 12 ماهش تموم شده ..5 بهمن 13 ماهش و 5 اسفند 14 ماهش
مامان بردیا
6 اسفند 92 16:04
ای جانم.قربونش برم من.ماشالا خیلی نازه آپم
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
6 اسفند 92 21:22
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
خاله حدیثه
7 اسفند 92 16:56
کیانا
7 اسفند 92 21:00
سلام از 5 بهمن که دنیا اومده تا 5 اسفند میشه یک ماه. یعنی یک ماهش تموم شده . اگر سر انگشتی هم بشمرید 5 بهمن سال 92 12 ماهش تموم میشه بنابر این 5 اسفند 92 13 ماهش تموم میشه وارد 14 ماهگی میشه. سلام . عزیزم عرشیا 5 دی دنیا اومده نه 5 بهمن
هستی وداداشش هیربد
8 اسفند 92 0:49
سلام پسر خوشگلمون عکسات یکی از یکی قشنگتره دیگه برا خودت مردی شدی عکس اخرت که لالا کرد ی از همه خشگلتربود به نظرمن انشاالله همیشه شاد باشی و بخندی عرشیاجونم ممنونم
کیانا
8 اسفند 92 13:25
سلام پس من عرشیا رو با یکی از بچه های فامیلمون اشتباه گرفتم. بله دیگه الان 14 ماهش تموم شده. ماشاءالله مردی شده برای خودش یه مرد شیطون
مامان امیرعطا
10 اسفند 92 16:14
سلام. ماشالله مردی شده برای خودش. چه ناز هم خوابیده.
هستی
11 اسفند 92 14:41
خاله جون پیش ماهم بیا خوشحال میشیم ديگه به ماسرنميزني اين چه حرفيه حتما پيشتون ميام
فاطمه مامان امیر علی
11 اسفند 92 14:58
سلام دوستی البته اگه منو قابل بدونی .... منم یه پسر دارم که 6 دی 91 به دنیا اومده یعنی یه روز بعد از اقا عرشیا در واقع الان اونا هم سن هستن [قلب با اجازه من شما رو لینک کردم خوشحال میشم به من هم سر بزنی سلام عزيزم. من هم خيلي خوشحال شدم كه با شما آشنا شدم. شما با افتخار لينك شدي . عزيزم يا سرعت نت پايينه كه من نمي تونم وبلاگ امير علي را ببينم يا حجم مطالب شما زياده . البته الان سر كارم از خونه دوباره چك مي كنم و حتما براتون نظر ميذارم. ممنونم كه ما را لينك كردي
مرمر
12 اسفند 92 1:22
به به پست جدیدمریم جون با جوجه کوچولو تمرین راه رفتن کن تا راه بیفته عشق کنی من تا با ارتین تمرین نمیکردم میترسید اما از روزی که مصمم شدم باهاش کار کنم راه بیفته دیگه ترسش ریخت 15ماهگی گل پسرمبارک باشه ببوسش آره عزيزم. عرشيا الان چند قدم راه ميره ولي به خوبي تسلط نداره و مي ترسه. چشم حتما باهاش كار مي كنيم. ممنون از راهنماييت
مرمر
12 اسفند 92 1:36
به به پست جدیدمریم جون با جوجه کوچولو تمرین راه رفتن کن تا راه بیفته عشق کنی من تا با ارتین تمرین نمیکردم میترسید اما از روزی که مصمم شدم باهاش کار کنم راه بیفته دیگه ترسش ریخت 15ماهگی گل پسرمبارک باشه ببوسش
مامان بهراد
12 اسفند 92 15:40
واااای هزار ماشاالله به این چهره ناز و دوست داشتنی و البته شیطون...من عاشق tvدیدنشم ممنونم عزيزم
شیما مامان شاهین کوچولو
17 اسفند 92 1:42
15 ماهگیت مبارک سید کوچولوی نااااااااز ای جاااااانم خوابیدنش ج نازهههههههافرین پسر باهوش به مهمونا خوش امد میگی ممنونم شيما جون
مامان حنانه زهرا
18 اسفند 92 18:58
نازی عزیزدلم.ب اون عکسای خوشگلت 14 ماهگیت مبارک از مشهدالرضا نایب الزیاره هستم عزیزم خصوصی ممنونم . التماس دعا دارم عزيزم
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:53
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم ممنونم. خوشحالم كه برگشتيد
مینا مامان آرمانی
26 اسفند 92 14:23
آخی عزیزم چه معصومانه خوابیدی خاله جوووون.ایشالا سال خوبی رو شروع کنید.عیدتونم مباررررک ممنونم. عيد شما هم مبارك باشه
سارا مامان بردیا
16 فروردین 93 1:08
سلام عزیزم ایشالا عرشیا جون همیشه شاد و سلامت باشه. اگه دوست داشتی به سایت منم سر بزن. سلام عزيزم . ممنونم . چشم حتما سر مي زنم
مامان دلنیا
16 فروردین 93 12:19
عزیزم 14 ماهگیت مبارک.چه گل پسر نازی.ماشالله .مامانی خوشحال میشم به وب دلنیا بیاین وتبادل لینک کنیم ممنونم . عزيزم شما لينك شدي. خيلي خوشحالم كه دلنيا جون جز دوستاي عرشيا شد