سید عرشیا سید عرشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
سید پارساسید پارسا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

سید عرشیا و سید پارسای من

روزهاي پاياني سال 92

1392/12/27 12:01
نویسنده : مامان مریم
914 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا عرشياي من

روزهاي پاياني سال 92 به سرعت باد مي گذره و هر چي كار مي كنم تموم نميشه

اين روزها خيلي خيابون ها شلوغه و همه دنبال خريد شب عيد هستند. چند روزه كه من هم به كمك

پدرت وسايل سفره هفت سين را آماده كرديم  تا دومين سال نوروز شما را در كنار هم جشن بگيريم.

انشالله ...

عشق زيباي روزهاي خوب من ، هر روز شيرين تر از روز قبل ميشوي و ما در شيريني لحظات تو

گم مي شويم.  

پسرم ، دوست دارم كه بداني بهار مي آيد تا ما

بدانيم كه سردي ها و سختي هاي زندگي ماندگار نيستند.

بدانيم كه در پس هر غم ، لبخندي هست .

بدانيم كه بايد ديدارها را تازه كرد و خستگي ها را از تن بيرون كرد .

بدانيم كه بايد دل ها را از كينه ، حسد و بدي خانه تكاني كرد .

عرشياي  دلبندم  پيشاپيش عيد نوروز را به تو تبريك مي گويم و با تمام وجودم كه به وسعت عشق

مادرانه ام هست دوستت دارم .

و در نهايت به  گل هاي ياس زندگي ام  پدر و مادر عزيزم و خواهر و برادر نازنينم اين عيد باستاني

را تبريك مي گويم و سلامتي و طراوت و شادكامي را برايشان آرزومندم.

ازهمسر بسيار خوب و مهربانم  كه تمام زندگي ام هست كمال تشكر را دارم و سال جديد را به  او

تبريك مي گم و اميدوارم گرماي وجودش ساليان سال سايه سار زندگيمان باشد .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مينا مامي سام
28 اسفند 92 23:45
مريم جان نوروز مباارك. در سال جديد ارزوي بهترينهارو براتون دارم. ممنونم عزيزم. عيد شما هم مبارك
مامان امیرعطا
2 فروردین 93 1:47
سال نو مبارک. ممنونم . عيد شما هم مبارك
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:26
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک ممنونم عزيزم. عيد شما هم مبارك
شقایق.مامان حباب
13 فروردین 93 12:11
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید تا برایت پیام شادباشی بنویسم عزیزم سال جدید رو بهتون تبریک میگم... انشالا سالی پر از برکت و شادی و سلامتی پیش روی شما باشه ممنونم شقايق جون